Lexus IS-F Club Performance – Deski Tokyo Auto Salon stały się areną prezentacji dwóch Lexusów IS-F, których bliźniaczość można by porównać do ognia i wody. Bardziej cywilizowany, IS-F Club Performance Accessory jest dziełem TRD (Toyota Racing Development). Dzięki temu samochód otrzymał
Dragstar Dragon F1 – Pozostając w kręgu pojazdów niewyobrażalnych, Value Progress z japońskiej Tamury (prefektura Fukushima) zaprezentowało Dragstara Dragona F1. Czerwoną powłokę, przypominającą gdzieniegdzie Ferrari, wykonano z kompozytowego materiału FRP (tworzywa sztuczne wzmocnione plastikiem). Poszatkowaną szczelinami formę nałożono na podwozie i centralnie
Toyota IQ GRMN Racing Concept – Kolejnym studiem, bez którego Tokyo Auto Salon nie mógłby się odbyć, jest Gazoo Racing. Japoński tuner Toyoty, w jednej z hal Makuhari Messe, wystawił koncepcyjne IQ Racing GRMN. Oparty o podzespoły IQ GRMN z 2009 roku, Racing Concept odznacza się komicznie wielkim zderzakiem. Jednak to rzut oka za samochód, […]
Honda NSX Sports Modulo – Fabryczny rozwój Hondy NSX trwa w najlepsze. Podczas zakończonego w niedzielę tokijskiego salonu, wysłannik jp.Auto-Blog.pl, Hirokazu Kusakabe podpytał Tamamurę Makoto (inżynier podwozi w Hondzie, odpowiedzialny za pracę przy NSX) o najnowsze zawieszenie, układ hamulcowy i karbonowe skrzydło. Zaopatrzone w pięć nastawów, zawieszenie
Nissan GT-R Axell Auto – Japońskie Axell Auto, kompleksowo zajmujące się motoryzacją (tuning, malarstwo samochodowe, ubezpieczenia), na Tokyo Auto Salon dotarło z własną wizją Nissana GT-R. Patrząc na poniższe zdjęcia, trudno stwierdzić, że podczas prac, Japończycy kierowali się dobrym smakiem. Samochód otrzymał monstrualnej wielkości zderzak z karbonowym spojlerem,
Honda TS-1X Concept – O modelu TS-1X Concept, bazującym na Hondzie CR-Z, krążyło wiele plotek. Że znakomicie zbilansowany pod względem aerodynamiki, wagi i zawieszenia, że matowoczarny z przeprojektowaną przednią partią nadwozia i dwuczęściowym spojlerem. Powyższe przypuszczenia okazały się prawdziwe. Mało tego, układ hamulcowy otrzymał większe, 406-milimetrowe
Nissan Nismo GT-R RC – Z belgijskiej stolicy, lotem błyskawicy, przenosimy się na przedmieścia Tokio, gdzie w ten weekend odbył się Tokyo Auto Salon 2011. Jak na japoński salon przystało, Nissan, we współpracy z Nismo, powołał do życia wyścigową wersję GT-R, odmianę RC (Racing Competition). Właściwy dobór materiału (z włókna węglowego wykonano zderzaki, maskę, klapę
- Poprzednia
- 1
- 2