Audi RS6 Clubsport – MTM (vel Motoren Technik Mayer) opracowało jeszcze mocniejszą wersję Audi RS6. RS6 Clubsport, bo tak nazywa się to cudo, dysponuje mocą 730 KM. Dostrzegając w lusterku pędzące niemiecką autostradą MTM RS6 Clubsport, przez krótką chwilę zwrócimy uwagę na nowy spojler
Mini według Nowack Motors – Ingerujące w technikę samochodów Grupy BMW, niemieckie studio Nowack Motors przedstawiło udoskonalone przez siebie Mini Cooper S i JCW. Opuszczając zakłady w Kamp-Lintfort Miniaki odznaczają się udoskonalonym zawieszeniem (firmowe sprężyny i zestawy coilover). Dodatkowo, spod nadkoli łypią do nas 18-calowe felgi Nowack Motors. Aluminiowe
Suzuki Kizashi Concept Turbo – Już w momencie debiutu, podniosły się głosy o niewystarczającej mocy czterocylindrowego silnika o pojemności 2.4 litra. Aby temu zaradzić, Suzuki oraz Road Race Motorsports zakasało rękawy. Powyższy motor zaopatrzono w turbosprężarkę 16G, wysokoprzepływowy intercooler, odmienne wtryskiwacze paliwa i filtr powietrza. Dzięki tym zabiegom
Atomik 500 EV – Francuzi z Atomik Cars opublikowali oficjalne informacje, dotyczące w pełni elektrycznego modelu 500 EV. Bazujący na usportowionej wersji Abarth, Atomik 500 EV zasilany jest zestawem litowo-jonowych baterii. Ogniwa o zwiększonej pojemności sprawiają, że 500-tka katapultuje się do pierwszej setki w 5,6 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na poziomie
Arden AR5/10 – Niemiecki Arden Automobilbau zapowiedział, że podczas imprezy Tuning World Bodensee w Friedrichshafen (13 – 16 maj), pokaże swoje najnowsze dzieło, Range Rovera Sport AR5/10. Na chwilę obecną wiemy jedynie, że samochód będzie wyróżniał się przemodelowaną przednią partią nadwozia z nowym zderzakiem i ledowymi światłami. Podobnie ma się sprawa z tylnym
Mercedes W211 od Prior – Poprzednia generacja Mercedesa Klasy E (W211) cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, tak klientów jak i tunerów. Najnowsza propozycja modyfikacyjna pochodzi z niemieckiego Kamp-Lintfort, gdzie mieści się siedziba Prior Design. Skład zestawu obejmuje nowe zderzaki (tylny z czterożebrowym pseudo dyfuzorem i czterema końcówkami sportowego
Lamborghini Gallardo Superleggera TTG – Parające się ekstremalnym tuningiem Underground Racing z Północnej Karoliny, na wyjątkowo długiej prostej The Texas Mile, osiągnęło maksymalną prędkość 402 km/h. Wyczynu tego dokonało odpowiednio zmodyfikowane Lamborghini Gallardo Superleggera TTG, pilotowane przez Richarda Holta. Pod tylną szybą mieści się obecnie podwójnie
Doładowana Vette Grand Sport – GeigerCars postanowiło rozwiązać problem nurtujący niektórych właścicieli Corvette Grand Sport, czyli niedostatek mocy. W tym celu do standardowej jednostki 6.2 V8 LS3 dołączono mechaniczną sprężarkę (ciśnienie 0,6 Bar). Dzięki niej maksymalna moc wzrosła do 596 KM/6490 obr./min. Wynoszący 738 Nm moment obrotowy, uzyskiwany jest przy
SMS 302 Mustang – Założona przez Steve’a Saleena firma SMS Supercars, na czterdzieste szóste urodziny Mustanga przygotowała odpowiednio doprawiony model SMS 302. Bazujący na wersji 2011MY, pojazd cechuje się minimalnie przemodelowanym przodem, progami bocznymi oraz nowym dyfuzorem, mieszczącym się w tylnym zderzaku. Całość osadzono na 20-calowych felgach,
Mercedes SLK Piecha Design – Niemieckie studio Piecha Design po raz kolejny zaopiekowało się którymś z modeli Mercedesa. Tym razem bramy warsztatu w Rottweil zamknęły się za SLK R171. Wyposażone w pakiet Performance RS SLK, charakteryzuje się agresywnymi zderzakami, progami bocznymi oraz obudowami lusterek w stylu SLR. Muskularne nadkola obniżonego o 30 mm pojazdu,