Porsche 911 Turbo by 9ff – Ekstremalny tuner Porsche, 9ff opublikował dane dotyczące najmocniejszego pakietu DR700, dedykowanego 911 997 Turbo. Dzięki turbosprężarkom 9ff, nowym intercoolerom, przeprogramowanej elektronice, sportowym katalizatorom, wysoko wydajnemu filtrowi powietrza i
Audi RS6 Sportec – Oficjalny, brytyjski importer Sportec, APS ma dla właścicieli Audi RS6 C6 nie lada niespodziankę. Dwa wyjątkowe poziomy wzmocnienia, dzięki którym jednostka 5.0 V10 BiTurbo generuje nawet 700 KM. Obok siedmiu setek koni mechanicznych, silnik dysponuje maksymalnym momentem obrotowym 800 Nm przy 3000 – 6200 obr./min. Dzięki temu pierwsza setka
Scion IQ Five Axis – Debiut Sciona IQ na amerykańskim rynku, zbiegł się w czasie z prezentacją tuningowego wariantu zaserwowanego przez Five Axis. Studio sumiennie przyłożyło się do pracy w wyniku czego możemy podziwiać oryginalne, szerokie zderzaki (przedni z paskami „ledowych” świateł), masywne progi drzwiowe oraz 18-calowe felgi z oponami Yokohama o rozmiarze
Scion tC Five Axis – Kilka stoisk dalej rozlokował się kalifornijski tuner Five Axis. Znane między innymi z modyfikacji pojazdów grupy Toyota, studio przywiozło poprawionego przez siebie Sciona tC 2011MY. Samochód odznacza się muskularnym body-kitem oraz 20-calowymi felgami Five:AD R5:F. Aluminiowe obręcze otoczono gumową mieszanką Yokohama Advan Sport o rozmiarze
Alpina B7 xDrive – Zgodnie z zapowiedzią, stoisko BMW jest areną pokazu Alpiny B7 z napędem na cztery koła xDrive. Oprócz fantastycznych właściwości silnikowych (4.4 V8 Twin-Turbo, 507 KM/700 Nm), samochód kryje w sobie jeszcze jedną ciekawostkę. Jeśli przyjrzycie się dokładnie wieloramiennej feldze nie znajdziecie na niej wentyla, a jedynie miejsce na klucz. To
Volkswagen Golf GTI Razor – Egzotyczny, hongkoński tuner Revozport przygotował kolejne – bardziej radykalne – poprawki dla Volkswagena Golfa VI GTI. Program Razor zawiera nowy spojler zderzakowy (dwa ustawienia wysokości) oraz światła do jazdy dziennej wpasowane we wloty powietrza. Pod poszerzone (25 z przodu i 35 mm z tyłu) nadkola wpasowano 19-calowe felgi. Równie
Startech Jaguar XJ – Stylistyka nowego Jaguara XJ – szczególnie tyłu – jest mocno kontrowersyjna. Dla poprawy (lub pogorszenia) wizerunku, niemieckie studio Startech przygotowało pierwsze delikatne modyfikacje. Body-kit obejmuje nowy przedni zderzak z ledowymi światłami do jazdy dziennej i powiększonymi dolnymi wlotami powietrza. Profil pojazdu
Sportec SP560 – Szwajcarzy ze Sportec lubują się w modyfikowaniu wszelkiego rodzaju pojazdów marki Porsche. Najnowszą koncepcją jest indywidualnie wykończona Panamera SP560. Opuszczając zakłady w Hori, Panamera zostaje zaopatrzona w obniżone i w pełni regulowane zawieszenie powietrzne oraz sportowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej, zakończony czterema końcówkami.
Hennessey Venom GT – Czy zastanawialiście się kiedyś Drodzy Czytelnicy, co powstałoby z połączenia Lotusa Elise i Chevroleta Corvette ZR1? Oto odpowiedź. Venom GT skonstruowany przez Hennessey. Wydłużone i poszerzone karbonowe nadwozie osadzono na czarnych felgach z oponami Michelin Pilot Sport PS2. Wewnątrz obręczy umieszczono 381 mm tarcze hamulcowe z sześcioma
Volkswagen Golf VI od JE Design – Niemcy z JE Design opublikowali pierwsze zdjęcia, przedstawiające Volkswagena Golfa VI noszącego nowy pakiet aerodynamiczny. Dyskretny body-kit obejmuje oryginalny spojler zderzakowy, progi boczne oraz dyfuzor zintegrowany z dwiema owalnymi końcówkami układu wydechowego. Pod nadkola wpasowano wieloramienne aluminiowe felgi, a