Aston Martin V8 Vantage Paragon – Samochody budowane na potrzeby Konkursów Elegancji z gruntu rzeczy są wyjątkowe. Opracowanemu na Pebble Beach Concours d’Elegance Aston Martinowi V8 Vantage wystarczyły nowe sprężyny H&R i 20” felgi Agetro F100, aby przeistoczyć się w jeżdżący
Tuning
BMW Z8 Neiderwald – BMW Z8 (E52) jest na tyle unikatowym wozem, że jakiekolwiek modyfikacje stylistyczne mijają się z celem. Wystarczą 21-calowe obręcze Wald M11C, aby projekt Neiderwald nabrał dodatkowego, niezwykłego charakteru.
Cadillac Escalade FAB Design – Wokół Cadillaca Escalade narosło już tyle stereotypów, że jeszcze jeden nie jest mu w stanie zaszkodzić. Stereotyp ten brzmi: „Każdy tuning wielkiego Caddiego kończy się katastrofą”. FAB Design, ten od upiornych Mercedesów, chcąc uszczęśliwić klienta, przygotował oryginalnie wyglądające monstrum. Okrągłe reflektory, okrągłe lampy
BMW M3 GTS G-Power – To była tylko kwestia czasu. G-Power lubuje się w konstruowaniu megamocnych potworków, dlatego też nie mogli przejść obojętnie obok wolnossącego 4.4 V8 z M3 GTS. Kluczem do sukcesu okazał się tytanowy wydech i, w głównej mierze, system mechanicznego doładowania firmy ASA. Dzięki niemu, M3 GTS legitymuje się mocą 635 KM/7800 […]
Project Kahn TR8 – Rozpocznę banalnie: nie każdego stać na R8. Dlaczego do wpisu o Audi TT wkradł się większy i mocniejszy kuzyn? Ano dlatego, że Project Kahn postanowiło, przynajmniej zewnętrznie, upodobnić TT do R8 Project Kahn TR8 cechuje się zatem potężnymi zderzakami, charakterystycznym grillem i srebrnymi panelami, rozciągającymi się tuż obok drzwi. Jedynymi
BMW 6 Cabrio Kelleners – Kroczek za kroczkiem, Kelleners Sport tworzy nową historię. W programie pojawiły się trzy nowe wozy (E92, F25, F12), z czego to właśnie Szóstka Cabrio prezentuje się najciekawiej. Niezbyt szeroka paleta obejmuje dwa wzory (Hamburg, Berlin) i dwie średnice (19, 20”) aluminiowych felg. Wzmocniona jednostka 4.4 V8 TwinPower Turbo dysponuje mocą
McLaren SLR Agrios – Kolejny majowy dzień przynosi perełki, wygrzebane z przepastnego bloga SRAutoGroup.com. Błyszczącoczarny McLaren SLR „Agrios” stojący na felgach ADV.1 Wheels. Tylko dlaczego chronometr Tread 1 firmy Devon Works (opatentowany, „pływający” mechanizm, litowo-polimerowa bateria, kryształowe, kuloodporne szkiełko, do nabycia za 18,500$) nie dodawany
Range Rover Lansky – SR Auto Group rzadko angażuje się w projekty dotyczące samochodów terenowych, ale jeśli już podejmuje taką decyzję, to zazwyczaj jest ona słuszna. Czy w przypadku Range Rovera Sport nowe zderzaki wystarczają za całą modyfikację? Moim zdaniem tak.
Lamborghini Murcielago GT – Po wyprodukowaniu 4099 egzemplarzy, Murcielago osnuła mgła historii. Nie zmienia to faktu, iż nadal jest to znakomity obiekt do wszelkiego rodzaju modyfikacji, tak stylistycznych jak i silnikowych. Nie chcąc szpecić wyglądu przyszłego klasyka, DMC przygotowało jedynie oryginalne zderzaki, otrzymane, jak twierdzi producent, z czystego
Porsche 911 GT2 KubaTech – Niemiecki specjalista od chiptuningu, KubaTech wziął na warsztat Porsche 911 (997) GT2. Po sześciu do ośmiu dni pracy, podwójnie turbodoładowane 3.6 dysponuje mocą 657 koni mechanicznych. W tym samym czasie, maksymalny moment obrotowy wystrzeliwuje do wartości 835 Nm. Zakres modyfikacji obejmuje nowe turbosprężarki, powiększone chłodnice,