Audi A6 2012MY

Audi A6 2011MY – Sporej wielkości luka między Audi A4 a A8 w końcu została zapełniona. A6 C7 nie wyznacza granic rewolucji, a jedynie gruntownej ewolucji.

Co nowego znajdziemy w modelu 2012MY? Przede wszystkim dużą, firmową osłonę chłodnicy, rozgraniczającą reflektory z diodowymi żarówkami. Z tyłu zaś dostrzeżemy subtelny spojler, zespolony z klapą bagażnika. Nie zabraknie również szerokiego wachlarza wzorów i rozmiarów felg z lekkich stopów.
Ponadto pakiet S-Line obejmie „usportowione” zderzaki, 19-calowe obręcze, pseudodyfuzor oraz usztywnione zawieszenie.

Jak zwykle w Audi, wnętrze to osobny rozdział opasłego tomiszcza. Tak w jakości wykonania jak i wyposażenia. 6,5 lub 8” ekran przekazuje informacje z 1300W zestawu Bang&Olufsen, nawigacji satelitarnej, a nawet globalnej sieci Internet.

W momencie debiutu sprzedażowego (początek 2011 roku) pod maskę trafi pięć jednostek. Dwie benzynowe: wolnossące 2.8 V6 FSI (204 KM/280 Nm) oraz mechanicznie doładowane 3.0 V6 TFSI o mocy 300 KM i momencie obrotowym 440 Nm. Wyznawcy oleju napędowego mogą skorzystać z usług czterocylindrowego, dwulitrowego motoru (177 KM/380 Nm) bądź trzylitrowego TDI, produkującego 204 KM/400 Nm lub 245 KM/500 Nm.
W rodzajach napędu (przód, Quattro z rozdziałem mocy 40:60) i sposobie przekazywania energii (6-biegowa manualna, bezstopniowy MultiTronic, siedmiobiegowa, dwusprzęgłowa przekładnia S-Tronic), nadal bogato.

Za podstawowe Audi A6 2012MY przyjdzie nam zapłacić w Niemczech 38,500€.


Wideo 1:

Wideo 2:

[Źródło: Auto-Blog.pl]