Alfa MiTo M430

alfa-mito-m430.jpg

Alfa Romeo MiTo M430  doczekała się najmocniejszej wersji – wprost od włoskiego tunera Marangoni. Marangoni najwyraźniej inspiracji szukał u Ferrari, szczególnie modelu F430. Tuning jest kompletny i obejmuje zarówno osiągi jak i stylistykę. Pod maską znajduje się 1,4-litrowy silnik doładowany, który dzięki nowej turbosprężarce może pochwalić się mocą 220 koni mechanicznych ( zamiast fabrycznych 155)  . Zmiany poczyniono również w zawieszeniu, które, aby poprawić właściwości jezdne, zostało obniżone o 40 mm. Nowy jest też filtr powietrza ze specjalnym karbonowym pojemnikiem.

Zmodyfikowano również układ hamulcowy, zastosowano większe tarcze i 10-tłoczkowe zaciski. Alfa powinna więc stawać jak wryta. W tuningu najbardziej jednak rzuca się w oczy to co widać. A w przypadku Alfy widać, że zmieniło się sporo. Przede wszystkim uwagę zwracają dwukolorowe malowania nadwozia i… czerwone opony. Zastosowane felgi to 18-calowe obręcze o nazwie Oxigin Black. Przedni zderzak inspirowany był tym z Ferrari F430. Drzwi z kolei to tzw. lambo-doors, a więc otwierane do góry. Nowy jest też tylny zderzak z karbonowym dyfuzorem.

alfa-mito-m430-2.jpg

Nie mogło się obejść bez zmian wewnątrz. Podsufitka jest czerwona, podobnie jak siedziska i oparcia foteli. Największy bajer to pedały, drążek skrzyni biegów i dźwignia hamulca ręcznego z kamieniami od firmy Swarovski.

alfa-mito-m430-3.jpg

alfa-mito-m430-4.jpg

alfa-mito-m430-5.jpg

alfa-mito-m430-6.jpg

alfa-mito-m430-7.jpg

alfa-mito-m430-8.jpg

Alfa MiTo film video:

One comment

Comments are closed.