W świecie motoryzacji zachodzą dynamiczne zmiany. Coraz więcej kierowców zastanawia się nad wyborem bardziej ekologicznego i ekonomicznego pojazdu. Dwie technologie, które zyskują na popularności, to pełne hybrydy i samochody elektryczne. Każda z nich ma swoje unikalne cechy, zalety i wady. W
Auta Hybrydowe
Niegdyś luksusowe samochody nie szczyciły się zbyt dobrym prowadzeniem. Nastawione na jazdę z szoferem oferowały dopieszczone miejsca z tyłu, które od szoferki oddzielało sporo przestrzeni. Z czasem samochody stawały się coraz lepsze w prowadzeniu, a liderzy społeczeństwa przesiedli się na fotel kierowcy. Luksusowy samochód o dużej mocy stał się źródłem satysfakcji z
Suzuki Vitara to jeden z najdłużej produkowanych SUV-ów na rynku. Najnowsza generacja przekonuje do siebie atrakcyjną stylistyką, bardzo dobrymi parametrami jezdnymi, bogatym wyposażeniem i konkurencyjną ceną. Szczególnie warta zainteresowania jest wersja Suzuki Vitara Hybrid, której bliżej przyglądamy się w naszym artykule. Vitara z napędem mild hybrid Mild hybrid, czyli
Nie da się ukryć, że nie każdy jest gotowy, by przesiąść się do samochodu w pełni elektrycznego. Obawiamy się ograniczonej dostępności punktów ładowania, długiego czasu uzupełniania energii, skomplikowanego serwisu etc. Jeśli masz podobnie, to spróbuj etapu przejściowego, czyli samochodu z napędem hybrydowym. Nasza propozycja? Hyundai Ioniq – jeden z najciekawszych modeli
Lincoln Aviator Concept – SUV klasy premium został zaprezentowany w Nowym Jorku. Auto w trzech rzędach siedzeń pomieści 7 osób.
BMW hybrydowe nie tylko benzynowe – samochody elektryczne oraz hybrydowe to bez wątpienia przyszłość motoryzacji. Są ciche, ekologiczne, a dodatkowo zapewniają podobną wydajność do silników spalinowych. Nowe samochody w gamie każdej marki działającej na rynku europejskim nie będą mogły produkować w trakcie jazdy więcej niż 95 gramów CO2 na każdy
BMW podczas salonu samochodowego w Detroit pokaże nowe i8 Coupe oraz i8 Roadster. Wersja i8 Coupe ma większy zasięg i mocniejsze akumulatory. Zwiększono moc do 374 KM. Zmiany objęły akumulatory – zamiast 20 Ah są 34 Ah i z 7.1 kWh do 11.6 kWh, układ oczyszczania spalin (standardowy filtr cząstek) oraz system multimedialny (najnowsze oprogramowanie […]
Range Rover Sport P400e – hybryda typu plug-in z połączenia silnika benzynowego z elektrycznym.