Audi A8 Hybrid – Czy zużycie paliwa w Audi A8 może być mniejsze niż w A3? Tak, to możliwe. Wszystko za sprawą koncepcyjnego A8 Hybrid, które spala tylko 6,2 l/100 km. Sekret tkwi w silniku. Do napędu ważącego 1885 kg A8, służy czterocylindrowa, benzynowa jednostka 2.0 TFSI, zespolona z
Luksusowe
Tradycyjnie już dla Bentleya, największe światowe targi stanowią okazję do zaprezentowania w całej okazałości swych klejnotów. W tym roku palmę pierwszeństwa wiedzie odkryta wersja modelu Continental Supersports. Inspirowany modelem 3 Litre Supersports z 1925 roku, Convertible odznacza się poszerzoną o 50 mm tylną partią nadwozia oraz ultralekkimi (-10 kg), 20-calowymi
Bufori Geneva – Na targi samochód przyjeżdżał jako MK VI. Podczas konferencji prasowej, założyciel i właściciel zarazem Anthony Khouri zmienił nazwę na Geneva. W ten sposób narodziło się Bufori Geneva. Malezyjski (firma zarejestrowana w Australii) sedan charakteryzuje się starodawnym wyglądem. Wielki grill, pękate nadkola, tylne drzwi otwierane „pod wiatr” oraz
Ghost od Mansory – Osoby o słabych nerwach oraz te o wysokim poczuciu piękna, proszone są o nie oglądanie niniejszego wpisu. Reszcie zaleca się szybką wizytę u stomatologa. Patrząc na tego oto Ghosta od Mansory, ból zębów jest nie do zniesienia. Podczas prezentacji pierwszych zdjęć, Ghost wydawał się wyłącznie brzydki. Ale teraz w świetle reflektorów […]
Peugeot SR1 Concept – Trzeba oddać Francuzom, że ich koncepty są pojazdami o których mówi się, także po zakończeniu targów. W przypadku Peugeota SR1 nie będzie inaczej. Ciekawa stylistyka oraz intrygujący rodzaj zasilania sprawiają, że będziemy dyskutowali o nim przez długie, długie miesiące. Już same proporcje karoserii, budzą w nas emocje. Długa maska oraz krótki
NLV Quant – Dokładnie rok temu na genewskim stoisku Koenigsegg, mogliśmy podziwiać koncepcyjny model Quant. Obecnie bazujący na nim pojazd, zaprezentowała firma NLV Solar. Mierzący 4,87 m długości i 1,98 metra szerokości, pojazd z włókna węglowego wygląda jak czteroosobowa łódka poruszająca się na 23-calowych kołach. Źródło zasilania jest równie wyjątkowe. Cztery
Grand Sport Carbon – Będące nie tylko dziecięcym marzeniem, Bugatti Veyron doczekało się mnóstwa limitowanych i specjalnych edycji. Zupełnie inaczej ma się sprawa z odkrytą wersją. Być może zmieni się to po tych targach, gdzie wystawiono Grand Sport pokryte włóknem węglowym. Karbon komponuje się idealnie z dodatkami z polerowanego aluminium. Równie ciekawie
Mercedes F 800 Style – Sektor niemieckiego koncernu gościł w tym roku fabrycznych kierowców zespołu Mercedes GP. W blasku Michaela Schumachera i Nico Rosberga zaprezentowano F 800 Style oraz SLS AMG w barwach Safety Car. Koncepcyjny F 800 Style jest poligonem doświadczalnym następcy czterodrzwiowego coupe, czyli CLS. Możemy więc zaobserwować agresywnie narysowany
Bentley Continental Shooting Break – Znana z ekskluzywnych przeróbek wyjątkowych pojazdów, włoska firma Touring Superleggera na swym stoisku przedstawiła model Flying Star, bazujący na Bentleyu Continental. Mierząca 4,81 m długości, 1,94 m szerokości i 1,39 metra wysokości, latająca gwiazda jest niczym innym jak luksusowym pojazdem typu Shooting Break. Dwudrzwiowy
Porsche 911 Turbo S – Klasyczne Porsche reprezentowane jest w tym roku przez 911 Turbo S. Ten 530 Konny potwór może pochwalić się znakomitym teoretycznym zużyciem paliwa: 11,4 l/100 km. Nowością w standardowym wyposażeniu są ceramiczne tarcze PCCB. Za sprawą ultralekkiego materiału, „talerze” są lżejsze o 18 kg względem tradycyjnych rozwiązań. Komponenty układu