Ferrari F430 Scuderia Anderson – A propos Ferrari F430 Scuderia Spider 16M. Nie mając okazji na zakup, nie załamujcie rąk. Wystarczy „zwykłe” F430 Spider oraz wizyta w Dusseldorfie, gdzie stacjonuje Anderson Germany. Wystarczy kilkadziesiąt godzin, aby F430 Spider przeistoczyło się w
Ferrari
Krzesło Ferrari – Ciekawego odkrycia dokonali członkowie Auto.Blog.rs. Otóż, poza breloczkami, czapkami i kubkami, Ferrari trudni się sprzedażą krzeseł obrotowych. Oczywiście, nie takich zwyczajnych. Konstrukcja czerwono-czarnego fotela inspirowana była Ferrari F430 Scuderia 16M. Kosmiczny wygląd poparto nieziemską ceną: 25 000$ za jeden z 499 egzemplarzy.
Ferrari FF od DMC – Miesiąc po opracowaniu Lamborghini Murcielago GT, DMC planuje kolejną robotę. W tym celu wykorzystali oficjalne zdjęcia oraz skaner 3D, aby zwizualizować własne Ferrari FF. Według założeń projektu, każda nowa część karoserii ma powstać w sposób zbliżony do tego z modeli XX. Będziemy mieli zatem do czynienia ze zderzakami (przedni o […]
Ferrari F355 Spider – Stylistyka włoskich bolidów broni się sama. Czy tłem jest pędzący pociąg, czy betonowa ściana, Ferrari F355 Spider wyjdzie zwycięsko z każdego kadru.
Kryształowe kluczyki – Mówi się, że diamenty są najlepszymi przyjaciółmi kobiety. Kryształki Swarovskiego nie są nimi, ale która białogłowa odrzuciłaby kluczyki, do Ferrari, wysadzane ponad setką maleńkich cudeniek? Co oczywiste w tego typu dziele, każde szkiełko jest ręcznie szlifowane i wpasowywane z niezwykłą precyzją. Ceny breloczków w SR Auto Group zaczynają się
Ferrari FZ 93 – Z różnych względów, początek lat dziewięćdziesiątych jawi mi się jako najwspanialszy okres, i to nie tylko życia. W 1993 roku, komputery IBM PC były w Polsce tak samo powszechne jak prezentowany Ferrari FZ 93. Koncepcyjny pojazd, bazujący na 512 TR, został opracowany przez Ercole Spadę na potrzeby targów genewskich. Jedyny egzemplarz, […]
Ferrari 458 Italia SR Auto – Chcąc uniknąć zaszufladkowania, SR Auto stworzyło odważniejszą interpretację Ferrari 458. Dla kontrastu, zestawiono ją z minimalnie ulepszoną Italią (Project Era). Project 458 Klouze przewiduje biały lakier, przełamany matowoczarnym pokryciem dachu. Odpowiednio obniżone zawieszenie (sprężyny firmy Novitec) podkreśla 21 i 22-calowe obręcze
Ferrari P4/5 Competizione – Zaliczywszy maleńką wpadkę (tłumaczę ją deszczem) podczas honorowego przejazdu, Ferrari P4/5 Competizione szykowane jest na 24-godzinny wyścig na torze Nurburgring.
Ferrari Superamerica 45 – Mimo pewnej dozy masowości (California), Ferrari nie zaprzestaje produkcji pojedynczych samochodów, przeznaczonych dla wyjątkowo bogatych klientów. Taką osobą jest Peter Kalikow, były właściciel dziennika The New York Post. Czterdzieści pięć lat temu, rzeczony Kalikow kupił 400 Superamericanę. Chcąc upamiętnić tamten fakt, zapragnął wozu,
Ferrari 599XX – Podwójna litera „X” to w nomenklaturze Ferrari znak, że przelewki się skończyły. Głośno, twardo, ale za to pierońsko szybko (6:58.16 na Nordschleife). Powyższy opis można by przypisać FXX, ale jest jeszcze 599XX. Opracowane na potrzeby badań i testów, czarne 599XX zasilane jest sześciolitrową V-dwunastką o mocy 700 KM. Gdyby tego było mało, […]