Abarth 500C Romeo Ferraris – Pięćdziesiątych drugich urodzin Romeo Ferraris nie okrasi supermocne BMW czy Mercedes, lecz maleńki, tyski Abarth 500C. Z zewnątrz, 500C od Romeo Ferraris wyróżnia się srebrno-czerwoną powłoką oraz 17” felgami. Aluminiowe obręcze o specjalnym wzorze, kryją 280
Fiat
Abarth 500 Gulf Edition – Któż z nas nie kojarzy Porsche 917 w barwach Gulf Petroleum. Dla uczczenia dziesiątej rocznicy obecności koncernu na luksemburskim rynku, powstanie dziesięć egzemplarzy Abartha 500 Gulf Edition. Przygotowana przez Autopolis Luksemburg (tamtejszy diler Fiata), linia Gulf otrzyma nie tylko legendarne, niebiesko-pomarańczowe malowanie. Oznacza
Fiat 500 Mopar – Patrząc na zdjęcia rzeczywistego Fiata 500 od Mopar, nie obawiam się o przyszłość naszej, tyskiej fabryki. Zrodzony za Oceanem samochód prezentuje się, hmm… „oryginalnie”, wpisując się tym samym w tuningowe gusta Amerykanów.
Fiat Strada Sporting – Czasy globalnego Fiata 178 minęły, przynajmniej w Polsce, bezpowrotnie. Są jednak rynki (Ameryka Południowa) gdzie mutacje 178-ki mają się dobrze. Ba, cały czas są unowocześniane. Strada, mały pick-up na bazie Palio, dostępny jest od niedawna w agresywnie wyglądającej wersji Sporting. 16-calowe felgi (+ 185/55) nikną pod poszerzonymi nadkolami
Abarth 500 Monza Limited Edition – Osiemdziesiąt osiem lat toru Monza to ładny kawałek czasu i historii. Chcąc uhonorować dziarską staruszkę, Romeo Ferraris oraz Fenice Milano połączyły siły. Owoc mariażu, Abarth 500 Monza cechuje się czerwono-niebieskimi pasami (oficjalne barwy autodromu), agresywniej zarysowanymi zderzakami i progami oraz 17” obręczami z oponami
Abarth 500 Hamann – Z okazji nadchodzącego święta tuningu w Essen, Hamann Motorsport oraz H&R połączyły siły, aby stworzyć wyjątkowego Abartha 500. Stylistyka pojazdu prezentuje się bojowo i w niczym nie przypomina setek zwykłych Pięćsetek, które trzy do czterech razy w tygodniu rozsyłane są po całej Europie. Dwukolorowy body-kit obejmuje przemodelowane zderzaki,
Abarth Punto Evo – EsseEsse na posadzkach Paris Expo, ciąg dalszy. Tuż obok 500C zaparkowano Punto Evo, którego jak oka w głowie, strzeże Pani o groźnym spojrzeniu. Szary lakier (Campovolo) korzystnie prezentuje się w połączeniu z białymi dodatkami. To wszystko wraz z 18-calowymi aluminiowymi felgami, stanowi o indywidualności Punto Evo. W komorze silnika także
Abarth 500C EsseEsse – Pół roku temu mogliśmy cieszyć się z prezentacji Abartha 500C. Teraz, do grona otwartych Abarthów, dołączyła najpikantniejsza specyfikacja EsseEsse. Przyodziany w szaro-szary lakier, 500C EsseEsse korzysta z udoskonalonego zawieszenia, układu hamulcowego i wydechu Record Monza. Wszystkie zmiany podporządkowane zostały jednemu: silnikowi. Po
Fiat Punto Evo Novitec – Przez niewątpliwe szczegóły, stylistyka Fiata Punto Evo nie należy do udanych. Chcąc temu zaradzić, Novitec zabrał się do wytężonej pracy. Groźnie wyglądające w czerwonym, Punto Evo by Novitec cechuje się nową, dolną częścią zderzaka oraz maską przeoraną wlotami powietrza, zachodzącą na brewkowane reflektory. Tył zaś to królestwo dyfuzora i
Fiat 500 Arancia – Spośród wielu (dziesiątek, a może i setek) limitowanych edycji Fiata 500, Arancia uwydatnia się jedynie pomarańczowym lakierem. Mimo to, trzystu Japończyków i tak rozdrapie kluczyki do nowego „Fiacika”. Unikalną barwę podkreślają chromowane dodatki w postaci obudów lusterek i obramowań szyb. Mniej unikatowo, lecz równie dobrze, prezentują się
- Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- Następna