Novitec Rosso Race 606 – Według jednych, California to nie Ferrari, według innych, to najbardziej użyteczne Cavallino Rampante w historii. Chcąc przekonać niezdecydowanych, Novitec Rosso opracował model Race 606. Biały kabriolet z twardym, elektrycznie sterowanym dachem, otrzymał spojler
Marki
SpeedART Titan Evo-XL 600 – W listopadzie ubiegłego roku poznaliśmy Titana Evo od SpeedART. Trzeciego marca w Genewie będziemy mogli obcować z jego bardziej napompowaną odmianą XL 600. Pozostający w zgodzie z elementarnymi zasadami tuningu, Titan EVO-XL 600 odznacza się masywnymi zderzakami, bocznymi progami oraz oryginalnie ukształtowanym spojlerem dachowym. Spod
Audi A8 L Security – Szefowie Biur Ochrony Rządu na całym Świecie czekali na tę informację. Latem tego roku, Audi rozpocznie sprzedaż A8 Security w wydłużonej wersji L. Przebadane w monachijskim ośrodku ds. balistyki, A8 L Security spełnia rygorystyczne normy ochrony VR 7, a w najważniejszych miejscach nawet VR 9 i VR 10. Ważące 720 […]
Audi A7 Pogea Racing – Pomysły na Audi A7 Sportback zaczynają spływać z regularnością godną podziwu. Wczoraj, to Pogea Racing z niemieckiego Markdorf przedstawiła propozycję pakietu wzmacniającego. Poza modyfikacjami silnika, o tym za chwilę, Pogea Racing przewiduje instalację zestawu coilover od KW, tarcz i zacisków hamulcowych Brembo oraz czarnych (z chromowanym
Audi A7 ABT – Podcięta przez MTM, lawina modyfikacji Audi A7 spada na nas z wielkim (no, może nie całkiem) hukiem. Kolejnym zakładem, który zabawia się dużym Sportbackiem, jest ABT Sportsline. Subtelnie piękna modyfikacja sprowadza się do nowego spojlera zderzakowego, listwy progowej oraz czterech, prostokątnych końcówek wydechu. Obniżone zawieszenie współgra
Dodge Ram 3500 HD High Output -Wielkich, naprawdę wielkich pickupów możemy zazdrościć Amerykanom. W najnowszej odsłonie jednej z ikon, Dodge Ram, możemy korzystać z mocy 390 KM oraz 1085 Nm maksymalnego momentu obrotowego, krzesanego z turbodoładowanego diesla 6.7 (408 cu.in) firmy Cummins.
Dodge Durango Heat – Nowa linia Heat Dodge’a Durango nie oszałamia. To nic innego jak R/T (przeprojektowana dolna część zderzaka, 20” felgi, zawieszenie obniżone o 20 mm) bez najważniejszego elementu R/T, 5.7-litrowej V-ósemki. Zamiast niej znajdziemy 3.6 V6 295 KM/352 Nm. Tak zaprojektowaną całość wyceniono na 30,295$.
Hyundai Veloster Rally Car – Pozostając w południowokoreańskich klimatach, Hyundai oraz amerykański partner Rhys Millen Racing ogłosił budowę trzech wyczynowych Velosterów Rally Car. Dzięki szerokiemu zastosowaniu karbonu i kevlaru (zderzaki, maska, drzwi), walka o kilogramy została rozstrzygnięta na korzyść RMR. Podczas ostatecznego ważenia, waga wskazała dokładnie
Hyundai Genesis R-Spec – Niedostępny w Europie, Hyundai Genesis doczekał się najmocniejszej odmiany, bojowo określanej jako R-Spec. Usportowiony charakter przejawia się w przyciemnionych kloszach reflektorów jak również dziewiętnastocalowych felgach o specjalnym ułożeniu ramion. Unikalne są także lakiery: Black Noir, Titanium Gray, Platinum Metallic, zestawione z
Lexus CT200h Five Axis – Lexus CT200h od Five Axis powinien był pojawić się zeszłorocznej SEMIE, a nie straszyć (body-kit, lakier) na targach dla „całej rodziny”. Mimo wyczuwalnego faux pas, samochód zawiera w sobie kilka ziaren doskonałości (zawieszenie firmy Tein oraz układ hamulcowy, przygotowany przez Stoptech).