Gemballa Tornado 2011 – Mimo serii niepowodzeń, Gemballa pod nowym kierownictwem istnieje i ma się całkiem dobrze. Na dowód tego opracowano model Tornado, bazujący na Porsche Cayenne. Motywem przewodnim pojazdu jest włókno węglowe. Właśnie tego, ultralekkiego, matowoczarnego materiału
Porsche
Porsche 911 GT3 RSR EVO – W nadchodzącym sezonie wyścigowym, na torach rozsianych po całej Europie (i nie tylko) nie mogło zabraknąć Porsche. Najnowsza odsłona, 911 GT3 RSR EVO jest nie tylko mocniejsza, ale i lepiej się prowadzi. Przemodelowaniu uległ przedni spojler zderzakowy, skrzydło, a także klapa silnika, chroniąca czterolitrową jednostkę (461 KM/7800
Met-R Radical Star – Studio Met-R kojarzyliśmy dotychczas z fikuśnej stylizacji BMW X6. Teraz do oferty dołącza Porsche Cayenne II, zwane Radical Star. Podobnie jak Bawarczyk, także Cayenne szokuje przednią częścią nadwozia. Mamy w niej do czynienia z nowym zderzakiem, przechodzącym w pionowe wloty powietrza i monstrualnie wielkie nadkola, stanowiące o poszerzeniu
Porsche Cayenne Hamann – Całe dwa tygodnie. Tyle czasu odpoczywaliśmy od projektów Hamann Motorsport. Miesiąc grudzień zaczynają z grubej rury, błyszczącoczarnym Porsche Cayenne Diesel. Samochód otrzymał wszystko to co „nosi się” w tym sezonie. Ledowe oświetlenie do jazdy dziennej, ultralekką maskę z kanałami powietrznymi, potężny spojler, zintegrowany z trzecim
TopCar Vantage GTR 2 – W przeciągu sześciu lat, swymi projektami studio TopCar wyrobiło sobie uznaną markę na rynkach wschodu. Dlatego teraz, Moskwiczanie mogą zaoferować klientom wszystko to, co najlepsze w kwestii Porsche Cayenne. Każdy z pięćdziesięciu egzemplarzy Vantage GTR 2 otrzyma nowy zderzak ze spojlerem i LED-owym oświetleniem, maskę z dwoma podłużnymi
9ff Speed9 – Kończąca tuningowy sezon, impreza w Essen jest wyborną okazją dla 9ff do odświeżenia projektu Speed9, bazującego na Porsche 911 Turbo. Dostępny z twardym jak i miękkim dachem, Speed9 otrzymał nowy układ wydechowy, większe chłodnice powietrza doładowującego, sportowe filtry powietrza oraz przeprogramowaną elektronikę. Wszystko to przekłada się na moc 700
Merdad Cayenne 902 Coupe – Wraz z przybyciem Merdad Collection, poznaliśmy kolejne szczegóły dotyczące dwudrzwiowego Cayenne 902 Coupe. Według zapewnień producenta, nadwozie 902 Coupe nie zostało skrócone. Dlatego też czterech pasażerów zasiadających na pojedynczych fotelach, może w pełni korzystać z wygód 4,84-metrowego pojazdu. Kolejnych wieści możecie oczekiwać
SpeedART Cayenne Titan EVO – Ostatnią z perełek SpeedART jest Cayenne Titan Evo, które na deskach Messe Essen pojawiło się w najgorszym z możliwych zestawień (biały lakier + jasnoniebieskie dodatki). Jednak wszystkie nieporozumienia stylistyczne z nawiązką rekompensują 23-calowe felgi CTS-FORGED oraz obręcze stylizowane na te z Porsche 918 Spyder.
SpeedART Panamera PS9-650 – W sektorze SpeedART możemy podziwiać również ulepszoną Panamerę PS9-650, w której nowy jest nie tylko biały lakier i czarne felgi. Poza tym maska pozbawiona została wlotów powietrza, a reflektory otrzymały białe obramowania. Z tyłu zaś dostrzeżemy przekonstruowane skrzydło. Niezależnie od tego, do napędu służy podwójnie turbodoładowana
Porsche Panamera Caractere Exclusive – Jak co roku, Belgowie z Caractere dbają o każdy szczegół swej ekspozycji. Dla podkreślenia piękna Porsche Panamery Turbo, ustawiono ją na drewnianej, lakierowanej posadzce.