Porsche Black Edition – Dominującym kolorem w sektorze Porsche jest czarny. To za sprawą kolekcjonerskich linii, 911 i Boxstera S, Black Edition.
Porsche
Porsche Panamera S Hybrid – Mimo wielu wspaniałych okazów, trzeba wspomnieć o faux pas Porsche. Wyłączając oczywiste wady (hybrydowość), Panamera S Hybrid posiada także zalety, jak choćby pojemny bagażnik, a poza tym, to nadal Porsche.
Gemballa Mirage GT Matt Blue Edition – Zrodzona niedawno, linia Matt Blue Edition jest co najmniej piątą dedykowaną Mirage GT, lecz dopiero pierwszą, opracowaną pod protektoratem nowego kierownictwa. Porsche Carrera GT w wydaniu Matt Blue Edition odznacza się przeprojektowanymi zderzakami oraz masywnymi progami. No i ten unikalny matowoniebieski lakier. Od czasów
Porsche 911 GT3 R Hybrid Facebook – Coraz trudniej wpaść na nowatorski pomysł, jednak nadal się to zdarza. Porsche, jako pierwszy producent samochodów, wyprodukowało jeden egzemplarz modelu 911 GT3 R Hybrid, pokryty dwudziestoma siedmioma tysiącami podpisów, zaczerpniętych ze strony na Facebooku. Samochód można oglądać w Muzeum Porsche w Stuttgarcie.
Porsche Panamera S Hybrid – Postępująca ekologizacja nawet w Porsche rozpycha się łokciami. Dlatego widząc Panamerę S Hybrid, nie możemy udawać pierwszych naiwnych. Jedyne co możemy zrobić, to odpowiedzieć z godnością, że nie interesuje nas Porsche, zużywające 7,1 litra benzyny na sto kilometrów. Właśnie tyle – teoretycznie – spalać ma mechanicznie doładowana,
SpeedART Titan Evo-XL 600 – W listopadzie ubiegłego roku poznaliśmy Titana Evo od SpeedART. Trzeciego marca w Genewie będziemy mogli obcować z jego bardziej napompowaną odmianą XL 600. Pozostający w zgodzie z elementarnymi zasadami tuningu, Titan EVO-XL 600 odznacza się masywnymi zderzakami, bocznymi progami oraz oryginalnie ukształtowanym spojlerem dachowym. Spod
Porsche Panamera Anderson Germany – Niech nie zmyli was tytuł. Panamera Black Edition nie jest, jeszcze, oficjalną linią Porsche (jak Boxster i 911), a jedynie tuningową nazwą obraną przez Anderson Germany. Tradycyjnie już, zmiany stylistyczne odnoszą się do zderzaków (przedni z przyciemnionymi kloszami reflektorów i diodowych świateł, tylny z żebrowaną częścią oraz
Lumma CLR 558 GT – Wariacji na temat Porsche Cayenne widzieliśmy już tyle, że jeszcze jedna nie zaszkodzi. Najnowsza, CLR 558 GT przybywa z Niemiec a konkretnie z Winterlingen. Jak to w ekskluzywnym tuningu bywa, większość elementów wykonano z karbonu. Przedni, wielopoziomowy zderzak, dyfuzor oraz spojler dachowy, swój początek czerpią z węgla. Dużo bardziej
Porsche Boxster Black Edition – Obok większej 911 nie mogło zabraknąć Porsche Boxster w kolekcjonerskiej serii Black Edition. Gdy w marcu zjawimy się u dilera Porsche, za jeden z 987 egzemplarzy będziemy musieli zapłacić 63,404€. Co otrzymamy za wyżej wymienioną kwotę? Unikalny samochód dopakowany różnorakim wyposażeniem oraz stylistycznymi fajerwerkami, pokroju
Porsche Panamera Project Kahn – Kilka godzin przed nastaniem nowego miesiąca, Project Kahn przedstawił pierwsze założenia dotyczące kolejnego przedsięwzięcia: Porsche Panamery. Panamera opracowana przez Brytyjczyków cechuje się nowymi, bocznymi wlotami powietrza, sportowym zawieszeniem i układem wydechowym Kahn oraz firmowymi 22”, srebrnymi obręczami RS-X.