Porsche TechArt – Zgodnie z przewidywaniami, niemieckie studio TechArt przywiozło na targi w Genewie trzy koncepcje modeli Porsche: program indywidualizacji 911 Turbo, Panamerę Concept One oraz GTStreet R. Czarne GTStreet R zaopatrzono w nowe spojlery zderzakowe z dodatkowymi wlotami
Porsche
RUF RGT-8 – Od lat oznaczenie RGT przysługuje jedynie najlepszym modelom niemieckiej firmy RUF. Nie inaczej jest z trzecią generacją: RGT-8. Poza jaskrawozielonym lakierem, RGT-8 cechuje się czarnymi 19-calowymi felgami RUF (+ opony Michelin Pilot Sport Cup), za którymi kryją się ceramiczno-karbonowe hamulce. Wewnątrz bezpieczeństwo gwarantuje stalowa klatka. Pod
Porsche 911 Turbo S – Klasyczne Porsche reprezentowane jest w tym roku przez 911 Turbo S. Ten 530 Konny potwór może pochwalić się znakomitym teoretycznym zużyciem paliwa: 11,4 l/100 km. Nowością w standardowym wyposażeniu są ceramiczne tarcze PCCB. Za sprawą ultralekkiego materiału, „talerze” są lżejsze o 18 kg względem tradycyjnych rozwiązań. Komponenty układu
Porsche 918 Spyder – hybrydowe sportowe cabrio – Długie miesiące tygodnie i dni z utęsknieniem wypatrywaliśmy drugiego dnia marca. Miesiąca w którym oficjalnie rozpoczyna się europejski sezon targowy. To właśnie w siedmiu halach Palexpo, na 80,000 m2, zgromadzono wszystkich liczących się producentów branży motoryzacyjnej. Jednym z nich jest bez wątpienia
TechArt Concept One – Najnowszy projekt TechArt dotyczący Porsche Panamery, Concept One zakłada jak największą integrację tuningowych części z fabryczną karoserią. Przejawia się to nowym spojlerem, zintegrowanym idealnie z seryjnym zderzakiem. Co więcej, wloty powietrza nie są atrapami a ledowe światła wpasowują się w miejsca do tego przeznaczone. Podobnie ma się
Tuning 911 Turbo – Chcąc podnieść moc a jednocześnie poprawić charakterystykę silnika, Amerykanie z Switzer Performance opracowali pakiet P800. Dzięki turbosprężarkom TiAL Alpha, sportowemu układowi wydechowemu, większym intercoolerom i przeprogramowanej elektronice sterującej, sześciocylindrowy silnik typu boxer, generuje 700 KM oraz 650 Nm momentu obrotowego.
Pakiet dla Turbo i Turbo S – Minęło niewiele czasu odkąd Porsche przedstawiło wzmocnione 911 Turbo S. Równie mało czasu potrzebował TechArt, aby jeszcze bardziej zindywidualizować ten wspaniały pojazd. Pakiet aerodynamiczny pasuje zarówno do Turbo S jaki i zwykłej odmiany. Decydując się na jego zakup, otrzymamy przedni zderzak z oryginalnym spojlerem i ledowymi
Panamera V6 – Koncern z Zuffenhausen opublikował oficjalne zdjęcia i dane, dotyczące podstawowej wersji czterodrzwiowej Panamery. Od maja funkcję bazowej odmiany, będzie pełnił model 3.6 V6. Benzynowy silnik 3.6 V6 zaopatrzono w bezpośredni wtrysk paliwa DFI. Dzięki niemu motor odznacza się mocą 300 KM oraz 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Agregat wspomaga
Porsche 911 GT3 R Hybrid – ekologiczna wyścigówka od Porsche. Super auto bazuje na tylnonapędowym 911 GTR 3, hybrydowa wersja napędzana jest 4-litrowym, 480-konnym silnikiem benzynowym typu boxer, zamontowanym z tyłu kierowcy i napędzającym tylne koła. Hybrydy znajdują się z przodu pod postacią dwóch silników elektrycznych, które napędzają przednie koła. Dodatkowo
Tuning 911 Turbo – Szwajcarski oddział Mansory przygotował kolejną niespodziankę dla właścicieli Porsche. Tym razem na warsztat wzięto model 911 Turbo Opuszczając zakłady w Zumikon, Turbo wyposażone zostaje w nowy przedni spojler i tylny zderzak z dodatkowymi wlotami powietrza. Klapa silnika mieści, także przekonstruowane karbonowe skrzydło. Równie niezwykle