Subaru BRZ 2017 po liftingu, dane techniczne i cena

Subaru BRZ 2017 po liftingu, dane techniczne i cena. Z wyglądu zmieniło się nie wiele. Modyfikacji poddano układ rozrządu oraz kolektory – dolotowy i wydechowy co dało dodatkowe 5 KM mocy i 7 Nm momentu obrotowego. Teraz Subaru BRZ ma 205 KM i 212 Nm które będzie trafiało na tylną oś poprzez zmodyfikowaną skrzynię biegów o szerszym zakresie przełożeń, skrócono natomiast przełożenie główne. Tylna oś Subaru BRZ 2017 została wyposażona seryjnie w samoblokujący mechanizm różnicowy Torsen.

Subaru BRZ 2017 po liftingu, dane techniczne i cena

Subaru BRZ 2017 przeszło zmiany zawieszenia – m. in. nowe sprężyny, amortyzatory i stabilizatory. Karoserię usztywniono specjalnymi rozpórkami. W ramach dodatkowo płatnej opcji Performance Pack, oferowane będą amortyzatory sportowe Sachs wraz z układem hamulcowym o zwiększonej wydajności firmowanym przez Brembo i felgami 17-calowymi o szerokości 7,5 cala zamiast 7 cali. Podczas szybkiej jazdy Subaru BRZ 2017 ma czuwać system ESP z nowym trybem torowym. W przeciwieństwie do Toyoty GT86, Subaru BRZ to bardziej do jazdy na czas na torze wyścigowym. Toyota jest przeznaczona do zabawy i jazdy bokiem, a nie na czas. Cena Subaru BRZ w Polsce od 136 tysięcy złotych.

Subaru BRZ Test Drive


Subaru BRZ – producent pokazał produkcyjną wersję swojego coupe BRZ na salonie samochodowym w Tokio. Auto to brat bliźniak sportowej Toyoty GT86, różnią się minimalnie. Subaru BRZ charakteryzuje się długością wynoszącą 4240 mm, szerokością 1775 mm i wysokością 1300 mm. Podobnie jak Toyota samochód powstał jako coupe 2+2. Pod maskę Subaru BRZ trafił silnik boxer Subaru. Czterocylindrowa jednostka o pojemności 2.0 litra generuje moc 200 KM oraz maksymalny moment obrotowy wynoszący 205 Nm. Prawdopodobne osiągi Subaru BRZ to przyspieszenie do setki w ok. 7 sekund. Zastosowanie silnika typu boxer sprawiło, że auto ma niżej położony środek ciężkości w porównaniu do innych tego typu aut, co powinno przełożyć się na dużo lepsze właściwości jezdne. Motor Subaru BRZ współpracuje ze skrzynią 6-biegową manualną bądź automatyczną, która przekazuje napęd na koła tylne. Nareszcie jakieś ładne Subaru…