Opel Flextreme GT/E – Stoisko Opla zdominowane zostało modelem Flextreme GT/E. Prototypowy pojazd zasilany jest elektrycznym agregatem, znanym z Opla AmperyChevroleta Volta. Minimalnie krótsza od Insignii, karbonowa karoseria charakteryzuje się bardzo niskim współczynnikiem oporu
Targi
Bertone Pandion Concept – Wykonany przez Bertone koncepcyjny model Pandion, stanowi prezent na przypadające w tym roku stulecie Alfy Romeo. Stylistyka Alfy Romeo Pandion nie szokuje już tak bardzo. Mamy do czynienia z długim przodem zakończonym wąskim grillem z drugiej zaś strony obszerną szybą. Wejście do pojazdu umożliwia para wysoko unoszonych, nożycowych drzwi.
Audi A8 Hybrid – Czy zużycie paliwa w Audi A8 może być mniejsze niż w A3? Tak, to możliwe. Wszystko za sprawą koncepcyjnego A8 Hybrid, które spala tylko 6,2 l/100 km. Sekret tkwi w silniku. Do napędu ważącego 1885 kg A8, służy czterocylindrowa, benzynowa jednostka 2.0 TFSI, zespolona z elektrycznym motorem (+ litowo-jonowy komplet baterii). […]
Abarth 500C – W Genewie podczas targów motoryzacyjnych Abarth zaprezentował sportową wersje miejskiego cabrio Fiata. Auto napędza 1,4-litrowy, turbodoładowany silnik T-Jet oferujący 140 KM i 206 Nm. Przednie koła napędzane są za pośrednictwem 6- biegowej skrzyni biegów która może być sterowana za pomocą łopatek umieszczonych za kierownicą. Abarth 500C przyspiesza od
Abarth Punto Evo na targach w Genewie – auto dostało nowy 165-konny silnik 1.4 Mulitair. Jego duża turbosprężarka firmy Garrett pozwala na wyprodukowanie maksymalnego momentu obrotowego o wartości 250 Nm już przy 2250 obr/min. Abarth Punto Evo od 0 do 100 km/h przyspiesza w ciągu 7,9 sekund. A jeszcze lepsze osiągi zagwarantuje ostrzejsza odmiana tego […]
Tradycyjnie już dla Bentleya, największe światowe targi stanowią okazję do zaprezentowania w całej okazałości swych klejnotów. W tym roku palmę pierwszeństwa wiedzie odkryta wersja modelu Continental Supersports. Inspirowany modelem 3 Litre Supersports z 1925 roku, Convertible odznacza się poszerzoną o 50 mm tylną partią nadwozia oraz ultralekkimi (-10 kg), 20-calowymi
Hyundai i-Flow Concept – Koncepcyjnym modelem i-Flow Hyundai zapowiada, w którym kierunku będzie podążała stylistyka nowych modeli koreańskiego producenta. Poza tym i-Flow nakreśla również następcę Sonaty (nie jest wiadome czy obecną czy którąś z przyszłych generacji). Pod maską oczywiście… hybryda. Tym razem Diesel o pojemności 1.7 litra połączony z
Evora Carbon – Wersja 414E nie jest jedynym debiutantem w gamie Evory. Dużo ciekawiej (przynajmniej nie ekologicznie) prezentuje się koncepcyjna wersja Carbon, Oczywiście w przeciwieństwie do Bugatti Grand Sport Carbon, włókno węglowe spoczywa tylko na wybranych elementach karoserii: dachu, obudowach bocznych lusterek, spojlerze zderzakowym i dyfuzorze. Dopełnieniem
Bufori Geneva – Na targi samochód przyjeżdżał jako MK VI. Podczas konferencji prasowej, założyciel i właściciel zarazem Anthony Khouri zmienił nazwę na Geneva. W ten sposób narodziło się Bufori Geneva. Malezyjski (firma zarejestrowana w Australii) sedan charakteryzuje się starodawnym wyglądem. Wielki grill, pękate nadkola, tylne drzwi otwierane „pod wiatr” oraz
Ghost od Mansory – Osoby o słabych nerwach oraz te o wysokim poczuciu piękna, proszone są o nie oglądanie niniejszego wpisu. Reszcie zaleca się szybką wizytę u stomatologa. Patrząc na tego oto Ghosta od Mansory, ból zębów jest nie do zniesienia. Podczas prezentacji pierwszych zdjęć, Ghost wydawał się wyłącznie brzydki. Ale teraz w świetle reflektorów […]