KSU Gazal-1 – Pod tą enigmatyczną nazwą kryje się owoc projektu, jaki mieli do zrealizowania studenci King Saud University z Arabii Saudyjskiej. Bazą na której oparli się konstruktorzy był Mercedes Klasy G. Mimo że zielony Gazal-1 jest jedynie modelem pokazowym to niewykluczona jest
Opel Flextreme GT/E – Stoisko Opla zdominowane zostało modelem Flextreme GT/E. Prototypowy pojazd zasilany jest elektrycznym agregatem, znanym z Opla AmperyChevroleta Volta. Minimalnie krótsza od Insignii, karbonowa karoseria charakteryzuje się bardzo niskim współczynnikiem oporu powietrza wynoszącym Cx=0,22. Całość osadzono na 21-calowych felgach z oponami o niskim
Bertone Pandion Concept – Wykonany przez Bertone koncepcyjny model Pandion, stanowi prezent na przypadające w tym roku stulecie Alfy Romeo. Stylistyka Alfy Romeo Pandion nie szokuje już tak bardzo. Mamy do czynienia z długim przodem zakończonym wąskim grillem z drugiej zaś strony obszerną szybą. Wejście do pojazdu umożliwia para wysoko unoszonych, nożycowych drzwi.
Audi A8 Hybrid – Czy zużycie paliwa w Audi A8 może być mniejsze niż w A3? Tak, to możliwe. Wszystko za sprawą koncepcyjnego A8 Hybrid, które spala tylko 6,2 l/100 km. Sekret tkwi w silniku. Do napędu ważącego 1885 kg A8, służy czterocylindrowa, benzynowa jednostka 2.0 TFSI, zespolona z elektrycznym motorem (+ litowo-jonowy komplet baterii). […]
GQbyCITROËN Concept – samochód został opracowany wspólnie przez stylistów francuskiej marki i jeden z brytyjskich męskich magazynów. GQbyCitroen napędzany jest przez 1,6-litrową jednostkę benzynową z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem, wspomagany przez silnik elektryczny . Producent obiecuje jednocześnie świetne osiągi – przyspieszenie od 0 do
Hyundai i-Flow Concept – Koncepcyjnym modelem i-Flow Hyundai zapowiada, w którym kierunku będzie podążała stylistyka nowych modeli koreańskiego producenta. Poza tym i-Flow nakreśla również następcę Sonaty (nie jest wiadome czy obecną czy którąś z przyszłych generacji). Pod maską oczywiście… hybryda. Tym razem Diesel o pojemności 1.7 litra połączony z
Evora Carbon – Wersja 414E nie jest jedynym debiutantem w gamie Evory. Dużo ciekawiej (przynajmniej nie ekologicznie) prezentuje się koncepcyjna wersja Carbon, Oczywiście w przeciwieństwie do Bugatti Grand Sport Carbon, włókno węglowe spoczywa tylko na wybranych elementach karoserii: dachu, obudowach bocznych lusterek, spojlerze zderzakowym i dyfuzorze. Dopełnieniem
Peugeot SR1 Concept – Trzeba oddać Francuzom, że ich koncepty są pojazdami o których mówi się, także po zakończeniu targów. W przypadku Peugeota SR1 nie będzie inaczej. Ciekawa stylistyka oraz intrygujący rodzaj zasilania sprawiają, że będziemy dyskutowali o nim przez długie, długie miesiące. Już same proporcje karoserii, budzą w nas emocje. Długa maska oraz krótki
Mercedes F 800 Style – Sektor niemieckiego koncernu gościł w tym roku fabrycznych kierowców zespołu Mercedes GP. W blasku Michaela Schumachera i Nico Rosberga zaprezentowano F 800 Style oraz SLS AMG w barwach Safety Car. Koncepcyjny F 800 Style jest poligonem doświadczalnym następcy czterodrzwiowego coupe, czyli CLS. Możemy więc zaobserwować agresywnie narysowany
Citroen Survolt – Francuski koncern nie byłby sobą, gdyby na dużej wystawie nie zaprezentował samochodu o kontrowersyjnej stylistyce. Był już GTbyCitroen, był i Revolte. Teraz nadeszła pora na koncept pod nazwą Survolt. Stylistyka mierzącego 3,85 m długości, 1,87 m szerokości i 1,2 metra wysokości, po raz kolejny poraża. Mamy do czynienia z potężnym, owalnym grillem