Novitec Rosso 458 Italia – Czarne, błyszczące posadzki mają to do siebie, że doskonale odwzorowują wygląd tego, co akurat na nich postawimy. Dlatego wybór odpowiedniego tła dla białego Ferrari 458 Italia od Novitec Rosso, był prosty. 4.5-litrowa, widlasta jednostka z przesuniętym progiem
Ferrari 599 GTO 888 – Z dnia na dzień, przygotowywana na targi w Genewie, gama Ferrari według Novitec Rosso powiększa się. Najnowszym, i na razie najmocniejszym, jest 599 GTO 888. Srebrne 599 GTO 888 z żółtym, poprzecznym pasem maski, białym polem numerowym na drzwiach i czarnymi kloszami reflektorów, lamp, kierunkowskazów, oddaje hołd modelowi 250 GTO, […]
Ferrari 458 Italia Novitec Rosso – Aerodynamiczna baza Novitec Rosso Race 606 Californii, przeznaczona jest również do „prawdziwego” Wierzgającego Konia, 458 Italia. Opracowany w tunelu aerodynamicznym stuttgarckiego Uniwersytetu, oryginalny body-kit obejmuje karbonowy spojler zderzakowy, listewki przednich wlotów powietrza, progi, panele dachu, tylny spojler,
Novitec Rosso Race 606 – Według jednych, California to nie Ferrari, według innych, to najbardziej użyteczne Cavallino Rampante w historii. Chcąc przekonać niezdecydowanych, Novitec Rosso opracował model Race 606. Biały kabriolet z twardym, elektrycznie sterowanym dachem, otrzymał spojler zderzakowy, dyfuzor oraz kilka innych zdobników, wykonanych z włókna
Ferrari 458 Italia ADV.1 – Amerykański dostawca felg ADV.1 Wheels, którego europejskim dystrybutorem został ATT-TEC, ostatnimi czasy zajął się także przyprawianiem Ferrari 458 Italia. Czarny, błyszczący lakier obniżonego nadwozia współgra z pięcioramiennymi, firmowymi obręczami, w głębi których widoczne są czerwone zaciski hamulcowe.
Ferrari 458 Italia Twin Turbo – Obierające za cel przekroczenie magicznej granicy 1000 KM w dowolnym supersamochodzie, Underground Racing przedstawiło Światu swój najnowszy pomysł: Ferrari 458 Italia Twin Turbo. Clou programu zawarto w nazwie. Są nim dwie potężne turbosprężarki, sprawiające, że „włoski ogier” dysponuje mocą dokładnie 1000 koni mechanicznych.
Ferrari 458 Italia Akrapovic – Na tegoroczną imprezę w Essen Akrapovic nie mógł przywieźć lepszego auta demonstracyjnego niż Ferrari 458 Italia. Montaż samego wydechu wzmacnia silnik o 11 koni mechanicznych (581 KM/6370 obr./min) i 26 niutonometrów (566 Nm przy 2400 obr./min).
Tuning Ferrari F430 Scuderia – Ferrari F430 Scuderia jeszcze przez długie lata, pozostanie jednym z ciekawszych bolidów z centralnie zamontowanym silnikiem V8. Aby odświeżyć jej wygląd, Anderson Germany zdecydował się na drobną kurację upiększającą. Matowoszara F430, jak najdroższe kolczyki (Diamond Drop od Harrego Winstona), nosi karbonowe dodatki w postaci obudów
Anderson Germany Tuning – Ferrari California nie jest najładniejszym i najszczęśliwszym modelem w ponad osiemdziesięcioletniej historii firmy. Aby jakoś temu zaradzić, Anderson Germany postanowiło zabrać się do pracy. Kurację stylistyczną można by nazwać karbonową. To właśnie włókno karbonizowane pokrywa maskę, przedni spojler zderzakowy, malutkie wstawki przy
Ferrari 308 GTSi Fiero – Kiedy pisałem o gorszych konwersjach, miałem na myśli to oto Ferrari 308 GTSi. W pierwszej chwili, stwierdzicie zapewne: „Zwariował”. Przecież to porządna 308-ka z 1981 roku. Otóż nic bardziej mylnego. Pod tylną klapą pracuje… silnik General Motors. Kolejnym haniebnym posunięciem jest fakt, że jednostkę 3.0 V8 zastąpiono jeszcze
- Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- Następna