Opel GT Tuning – Firma Lexmaul zajęła się tuningiem Opla GT. Zastosowany chip pozwala na zwiększenie maksymalnej mocy do 312 koni mechanicznych, a maksymalnego momentu obrotowego do pokaźnych 440 Nm. Dla porównania, wersja podstawowa osiąga „zaledwie” 264 KM i 353 Nm. Lexmaul Opel GT
Ford Focus Rs 2009 – Ford opublikował pierwsze oficjalne zdjęcia nowego Focusa RS. Sercem nowego Forda Focus RS jest specjalnie opracowana, turbodoładowana wersja 2,5-litrowego 5-cylindrowego silnika Duratec. Ten zmodyfikowany zespół napędowy produkuje imponujące 300 KM mocy i 440 Nm momentu obrotowego ponad, co zapewnia doskonały stosunek mocy do masy.
Nissan GT-R – zaledwie rok po rynkowym debiucie modelu GT-R na rynku japońskim i 6 miesięcy po premierze amerykańskiej, Nissan zaprezentował pierwsze poważne modyfikacje swojego sportowego pojazdu. Zmiany obejmują zwiększenie mocy, ulepszenie zawieszenia oraz nowe kolory nadwozia. Najbardziej znaczącą poprawką jest tuning ręcznie wytwarzanego silnika V6 twin-turbo o
Audi R8 PPI Razor GTR – podczas targów tuningowych w Essen firma PPI Automotive Design GmbH zaprezentuje swoją interpretację Audi R8, zwaną PPI Razor GTR. To tuning ekstremalny. Audi R8 spod ręki PPI Automotive wygląda niczym samochód prosto z wyścigowej serii GT. Większość materiałów użytych do zmian jego nadwozia wykonanych jest z włókna węglowego. Pod […]
Fiat Abarth 500 Assetto Corse – W Paryżu pokazano Abartha 500 Assetto Corse. Ma ona silnik 1,4 turbo, który dzięki sportowej charakterystyce i turbinie o zmiennej geometrii Garrett GT uzyskuje moc 200 KM. Zważywszy na masę 920 kg, można przypuszczać iż będzie to „skorpion” mogący ukąsić wielu konkurentów.
Mitsubishi Lancer Evolution GSR GT 350 – to nowy prawdziwy potwór dysponujący mocą 350 KM i momentem obrotowym na poziomie 440 Nm. Lancer Evolution to flagowy model marki Mitsubishi.. Jest całkowicie nową odmianą tej serii rozpoczętej w Japonii w październiku 1992 roku i spadkobiercą kilkudziesięciu lat pełnego sukcesów uczestnictwa Mitsubishi w sportach motorowych.
Porsche 911 GT3 RS – specjalnie odchudzona i stuningowana wersja, przeznaczona głównie na tor wyścigowy. Silnik o pojemności 3,6 litra ma moc 415 KM, co jest wynikiem identycznym jak w „zwykłym” GT3, jednak RS jest o 20 kg lżejszy. Wyposażony w skrzynię biegów o 6 krótkich przełożeniach, rozpędza się do 100 km/h w 4,2 sekundy, […]
- Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4