Ferrari SA Aperta – Wszelkiego rodzaju targi samochodowe skłaniają producentów do jak najlepszego wyeksponowania swoich produktów. Są jednak producenci, którzy nie muszą tego robić. Wystarczy ich obecność, aby najnudniejszy pokaz, przemienił się w cudowną bajkę, zawsze z happy endem.
Lotus Elite Concept – Ukoronowaniem gamy Lotusa stanie się w 2014 roku model Elite, z wartością wyjściową na poziomie 180,000$. Czteroosobowy, duży luksusowy pojazd (masa 1633 kg) skorzysta z udoskonalonej jednostki Lexusa IS-F o mocy 620 KM.
Lotus Elan Concept – Na nadchodzące lata zapowiada się małe nazwowe deja vu Lotusa. Żółty Elan Concept jest poligonem doświadczalnym następcy Evory, który powinien pojawić się na rynku w 2013 roku. Kompaktowy sportowiec (waga 1292 kg) zabierze na pokład dwóch lub po dokupieniu specjalnej ławeczki, czterech pasażerów. Podobnie jak obecna Evora, także przyszły Elan
Lotus Elise Concept – Zadanie postawione przed konstruktorami Lotusa, było i jest bardzo trudne. W jaki sposób dostosować Elise do zmagań z przyszłością, nie tracąc nic z jego dotychczasowego charakteru. Cząstkowy efekt jest nad wyraz korzystny. Zwarte nadwozie podkreślają czarne, aluminiowe felgi o podwójnych ramionach, schodzących się w kierunku emblematu Lotusa. W
Lotus Eterne Concept – „Ekologiczny” sedan. To określenie pasuje raczej do Tesli Model S, a nie do ikony motorsportu, jaką niewątpliwie jest Lotus. Niestety, czasy w jakich żyjemy, na każdym producencie wymuszają flirt z hybrydowymi technologiami. Elegancka czterodrzwiowa limuzyna w stylu Porsche Panamery czy Astona Martina Rapide, zasilana jest takim samym zespołem
Lotus Esprit Concept – Zapowiadana przez Lotusa ofensywa nie wydawała się realna, a już tym bardziej pojawienie się koncepcyjnego Esprita. Jednak tym razem, pesymistyczny scenariusz nie ziścił się. Jest. Lotus Esprit Concept. Szlachetne linie przodu i boku, wieńczy płasko opadająca tylna szyba, prawie tak pięknie jak przed laty. Kolejnym powodem do radości jest
Lotus Evora IPS i S – Gama Lotusa Evory rozszerza się. W zależności od preferencji, klient będzie mógł wybrać wakacje dla lewej stopy (Evora IPS) lub wręcz przeciwnie, dodatkowy zastrzyk mocy połączony z sześciostopniową manualną przekładnią (Evora S).
Porsche 911 Carrera GTS – Ostatnimi czasy, biały kolor w modzie. Tylko czy przystoi on tak znamienitemu autu jakim jest Porsche 911 w najnowszej odmianie Carrera GTS? Być może nie, ale ktoś z Zuffenhausen bardzo chce abyśmy go polubili, ponieważ obie wersje nadwoziowe lśnią śnieżnobiałym lakierem.
Nissan GT-R 2012MY – Retusz Nissana GT-R wydaje się zbędny. Jednak teraz następca Skyline’a R34 jest jeszcze groźniejszy – prawdziwy „cichy zabójca”. Zmieniło się niewiele, w sam raz na pierwszą serię modyfikacji po trzech latach produkcji. Przemodelowany zderzak z przeprojektowanymi wlotami powietrza i paskami ledowych świateł, przeznaczonych do jazdy dzień. Z
Jaguar C-X75 Concept – Urodzin Jaguar Cars ciąg dalszy. Wytwarzający samochody od 1935 roku, producent podkreślił tę datę równie pięknym konceptem – C-X75. Emanujące sportowymi emocjami coupe, zapowiada przyszły, stylistyczny kierunek firmy. Dlatego też możemy oczekiwać, że każdy z seryjnych modeli uszczknie cząstkę C-X75. A jest z czego czerpać. Agresywną linie