Porsche Panamera Stingray by TopCar – Zgodnie z zapowiedziami, rosyjski TopCar pojawił się na targach Top Marques. Dwie propozycje moskiewskiego studia skierowane są do różnych, acz bogatych grup klientów. Jedną z nich jest Porsche Panamera Stingray. Karbonowa powłoka samochodu, została
AG Excalibur – Litewskie studio AG Excalibur, którego credo brzmi: Zbuduj swoje marzenie, pokazało na zakończonych wczoraj targach w Monaco, dwa niezwykłe pojazdy: BMW Serii 6 oraz Mercedesa CL. Oba samochody przykuwały wzrok zwiedzających oryginalną stylistyką (szczególnie Mercedes z oszałamiającą osłoną chłodnicy). Równie fantastycznie prezentowały się 30-calowe
Audi R8 Razor GTR 10 Edition – Kolejną niespodzianką dla spragnionych tuningowych emocji jest karbonowe Audi R8 Razor GTR 10 Edition. Pod enigmatyczną nazwą kryje się kolejny, tym razem dziesięciocylindrowy członek rodziny Razor GTR od PPI. Określenie karbonowe nie odnosi się jedynie do kilku elementów, jak ma to miejsce w innych firmach. Materiału tego użyto […]
Audi Q7 ICE GT od PPI – Świętujące pięciolecie istnienia w tuningowym światku, PPI Automotive Design przygotowało na targi nie lada gratkę. Limitowaną edycję Audi Q7 ICE GT. Samochód charakteryzuje się oryginalnym body-kitem w skład którego wchodzi przedni zderzak, maska, tylny spojler oraz matowosrebrne, matowoniebieskie i matowokarbonowe dodatki. Spod nadkoli łypią
Mercedes SLR by FibraFoil – Dubajska firma FibraFoil spełnia wszystkie zachcianki tamtejszych szejków w dziedzinie lakiernictwa samochodowego. Próbkę możliwości możemy obserwować w Monako, gdzie wystawiono Mercedesa SLR w wydaniu Kameleon. Zgodnie z tym samochód mieni się różnobarwnymi kolorami wraz ze zmianą kąta padania światła. Gadżet w sam raz dla najbogatszych.
Marussia B1 i B2 – Moskiewski wytwórca super sportowych samochodów Marussia, także pojawił się na wystawie w Monako. Publiczność mogła podziwiać pomarańczowy model B1 oraz ciemnoszary B2, jak również odbyć jazdę próbną żółtą B1 i brązową B2. Niestety, na chwilę obecną przyszłość firmy jest niepewna. Istnieje jednak prawdopodobieństwo, że wersja B1 wkrótce trafi do
Atomik 500 – Wytwarzająca elektryczne samochody na bazie Fiata 500, francuska firma Atomik Cars przedstawiła najnowsze dzieło, pod nazwą… Atomik 500. Pięćsetka od Atomik wyróżnia się nadwoziem wykonanym z włókna węglowego, które na życzenie klienta może przybrać dowolny kolor. Samochód zasilany jest dwoma elektrycznymi motorami o łącznej mocy 284 KM. Z
GTA Spano – GTA Motors ze słonecznego Torrentu (prowincja Walencja) przywiozło na targi w Monako, produkcyjną wersję modelu Spano. Śnieżnobiałe Spano napędzane jest 780-konnym silnikiem V10 o pojemności 8.3 litra. Doładowana mechanicznie jednostka odznacza się, także 920 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa mniej niż trzy sekundy.
Tirrito Ayrton S – Tirrito Cars którego siedziba mieści się w Turynie, przedstawił super samochód określany mianem Ayrton. Jak nietrudno się domyślić, nazwa upamiętnia tragicznie zmarłego, brazylijskiego kierowcę F1 Ayrtona Sennę. Ręcznie montowany Ayrton S waży jedynie 1120 kg. Wszystko to za sprawą ultralekkiej, karbonowej konstrukcji nadwozia. Źródło napędu
HTT Plethore LC-750 – Kanadyjski wytwórca super samochodów HTT Technologies, przedstawił na swoim stoisku produkcyjną wersję modelu Plethore LC-750. Ważący 1149 kilogramów (karbonowe nadwozie), trzyosobowy bolid zasilany jest benzynową jednostką 6.2 V8. Silnik dysponuje mocą 750 KM (opcjonalnie nawet 1300 KM). Napęd na tylną oś przenoszony jest za pomocą