Audi R8 GT – Kolejnym drogowym bolidem, do którego pielgrzymują niezliczone rzesze ludzi z dziećmi poprzyklejanymi do szyb, jest Audi R8 w lżejszej i mocniejszej wersji GT. Każdy z 333 egzemplarzy (193,000€) otrzyma poprawioną (jeśli taki motor wymaga poprawy) jednostkę 5.2 V10. Moc? 560
Fisker Karma – Na drewnianym parkiecie stoiska 105 w pawilonie 5, Fisker Automotive przygotował niespodziankę dla wszystkich ekofanów: pierwszy, produkcyjny egzemplarz modelu Karma. Firma chwali się, że nadwozie długiej na 4,99 m, szerokiej na 1,98 m i wysokiej na 1,33 metra Karmy, oparło się jakimkolwiek zmianom fazy koncepcyjnej. Kolejnym powodem do dumy jest
BMW 5 Touring – BMW Serii 5 Touring (F11) nie pojawi się w kategorii Nowości, lecz i tak warto przejrzeć zdjęcia eleganckiego kombi spod znaku biało-niebieskiej szachownicy.
Abarth Punto Evo – EsseEsse na posadzkach Paris Expo, ciąg dalszy. Tuż obok 500C zaparkowano Punto Evo, którego jak oka w głowie, strzeże Pani o groźnym spojrzeniu. Szary lakier (Campovolo) korzystnie prezentuje się w połączeniu z białymi dodatkami. To wszystko wraz z 18-calowymi aluminiowymi felgami, stanowi o indywidualności Punto Evo. W komorze silnika także
Abarth 500C EsseEsse – Pół roku temu mogliśmy cieszyć się z prezentacji Abartha 500C. Teraz, do grona otwartych Abarthów, dołączyła najpikantniejsza specyfikacja EsseEsse. Przyodziany w szaro-szary lakier, 500C EsseEsse korzysta z udoskonalonego zawieszenia, układu hamulcowego i wydechu Record Monza. Wszystkie zmiany podporządkowane zostały jednemu: silnikowi. Po
Venturi America Dune Buggy – Pewnie nie tylko mnie Venturi zapadło w pamięć jako producent całkiem ładnego lecz kiepsko sprzedającego się Atlantique (mniej niż 700 egzemplarzy). Od kilku lat, na kolejnych targach, widoczne są starania Francuzów na poprawę kiepskiej sytuacji. Najnowszym projektem jest America EV Dune Buggy. Dwuosobowy, tylnonapędowy, plażowy łazik
Mercedes CL63 AMG – Produkcja dużych coupe, dołuje. Dlatego też powinniśmy chuchać i dmuchać na Mercedesa CL63 AMG. Jako jeden z nielicznych, daje nam niczym nie skrępowaną radość, prowadzenia sportowego krążownika i pławienia się w luksusie, jednocześnie. Jednak i tu wdarła się ekologia. Wolnossące 6.2 V8 zastąpiono podwójnie turbodoładowanym 5.5 (5461 ccm) V8 o
Ferrari California HELE – Ferrari nie zarzuciło prac nad diabelskimi wynalazkami, oszczędzającymi środowisko naturalne. Po genewskim HY-KERS, nadszedł czas na Californię HELE. Rozszyfrowując dosłownie skrót HELE (Wysokie Emocje Niskie Emisje), mamy do czynienia z układem obniżającym emisję dwutlenku węgla. Ultraszybki system Start/Stop (230 milisekund na ponowne
BMW X3 2011MY – Po siedmiu latach produkcji, BMW X3 przejdzie małą rewolucję. Patrząc na oficjalne zdjęcia, z pewnością nie w wyglądzie lecz w miejscu produkcji. Austriacki Graz zastąpi amerykański Spartanburg. Pojazdy odznaczone symbolem F25 będą wyróżniały się nowym przodem oraz inaczej biegnącym przetłoczeniem drzwi, podkreślonym masywniejszymi nadkolami. Z tyłu
Volvo S, V60 R-Design – Pod nowymi rządami Volvo robi wiele, aby jeszcze mocniej i lepiej wryć się w kliencką świadomość. Gdyby jeszcze pakiet R-Design S i V60 zechciał zamienić się w dawną, prawdziwą „R”.