Konwersja Nissana Skyline – Przez dziesięciolecia i setki mutacji samochodowych, przywykliśmy się do różnego rodzaju konwersji. Jednych gorszych, a drugich lepszych. Przedstawiamy kolejną tego typu zabawę: Nissana Skyline GT-R (R34) z przodem modelu GT-R (R35). Czy było warto? Oceńcie sami.
BMW M3 E92 GTHaus – Dystrybutor sportowych układów wydechowych (Meisterschaft) z Bensenville (Illinois), GTHaus postanowił na własną rękę udoskonalić BMW M3 E92. Efekt końcowy jest zdumiewający. G-Power M3 GT2 S, strzeż się. Oryginalny, karbonowy zestaw nadwoziowy przynosi szerokie zderzaki (przedni ze spojlerem, tylny zaś z czterema końcówkami układu wydechowego)
Mercedes SL65 AMG TC-Concepts – Niemiecka firma z tureckimi korzeniami, TC-Concepts zaprezentowała, zmodyfikowanego przez siebie Mercedesa SL65 AMG. Pojazd cechuje się black-seriesowym body-kitem (szerokie zderzaki, nadkola i atrapa chłodnicy). Całość osadzono na 20-calowych felgach ADV1 „Deep Concave Series”. Potężna klapa silnika skrywa jednostkę 6.0 V12. Dzięki
Tuning Mercedesa Klasy S – Berlińskie studio MEC Design, przygotował zestaw modyfikacyjny, dedykowany Mercedesowi Klasy S (W221), sprzed faceliftingu. Po zainstalowaniu takiego pakietu, samochód charakteryzuje się zderzakami w stylu S65 AMG oraz sportowym układem wydechowym, zakończonym czterema wylotami. Profil obniżonego o 65 mm pojazdu (moduł ELS), reprezentują
Saleen S302 – Miniony weekend był idealną okazją do prezentacji, bazującego na Fordzie Mustangu 2011MY, Saleena S302. To właśnie w Pensylwanii, uczestnicy Carlisle Nationals mogli jako pierwsi podziwiać to cudo. Źródło napędu Saleena S302 stanowi jednostka V8 o pojemności pięciu litrów. Silnik dysponuje mocą 431 KM i 536 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Z motorem
Mansory Panamera Turbo – Specjalizujący się wyłącznie w produktach marki Porsche, szwajcarski oddział Mansory po raz kolejny dorzucił do pieca Porsche Panamery Turbo. Efekt jest powalający: 690 KM i 700 Nm. Takie właściwości osiągnięto dzięki powiększonym turbosprężarkom jednostki 4.8 V8, nowemu układowi wydechowemu oraz przeprogramowanej elektronice sterującej.
Ferrari 458 Italia Oakley Design – Parające się modyfikacjami wszelkiego rodzaju Porsche, brytyjskie studio Oakley Design przygotowało niespodziankę dla właścicieli Ferrari 458 Italia. Limitowany do pięciu egzemplarzy zestaw, oferuje nowe spojlery zderzakowe (przedni gwarantujący docisk 45 kg, tylny 25 kg przy prędkości 240 km/h). Dodatkowo, za pomocą centralnych
Tuning Daihatsu Materii – Kojarzone z modyfikacjami ekskluzywnych samochodów pokroju Ferrari czy Mercedesa, niemieckie studio Inden Design postanowiło zmienić front. Za cel działań obrano Daihatsu Materię. Pakiet „Icecube” oferuje różnego rodzaju poszerzenia nadwozia oraz oryginalny tylny zderzak z dyfuzorem i dwiema końcówkami sportowego układu wydechowego. Całość
Mercedes Gullwing 116 – Od momentu założenia w 1971 roku, Sbarro zawsze tworzyło niezwykłe samochody. Na początku lat 80-tych Franco Sbarro wpadł na pomysł wskrzeszenia historycznego Gullwinga. Będący konwersją, Gullwing 116 z 1976 roku bazuje na płycie podłogowej W116 i zasilany jest benzynową jednostką 6.9 (6834 cm3) V8. Cena wywoławcza Mercedesa Gullwing 116 to
Dwudrzwiowe Porsche Cayenne – Brytyjski tuner Merdad, którego właściciel pracował z Uwe Gemballą, opracował zestaw aerodynamiczny dla Porsche Cayenne Turbo. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że samochód pod wpływem tego pakietu, przeistacza się w dwudrzwiowe coupe. Poza nową stylizacją środkowej części, pojazd odznacza się oryginalnymi spojlerami