Porsche 911 R GT3 – wyścigowe auto jest następcą modelu GT3 Cup S. Jak informuje Porsche, od kiedy ogłoszono, że powstanie model 911 R GT3, projekt cieszył się ogromnym zainteresowaniem klientów. Popyt na wyścigowy model był tak duży, że niemal wszystkie egzemplarze przeznaczone do
Dodge Viper ACR-X – super auto stworzone wyłącznie z myślą o wyścigach i nie jest dopuszczone do ruchu. Silnik standardowy V10 o pojemności 8,4 litrów, którego moc podniesiono o przeszło 40 KM do poziomu 649 KM. Zmieniono zawieszenie i odchudzono auto. Auto ma kosztować około 110 tysięcy dolarów.
HPP Challenger Daytona – firma Heide Performance Products wskrzesiła legendarny samochód. Auto wygląda jak oryginał, który musiał powstać w co najmniej 500 egzemplarzach drogowych, wystawiane jestw Los Angeles na targach motoryzacyjnych SEMA. Charger Daytona pojawił się w roku 1969 w amerykańskiej serii Nascar wygrywając swój pierwszy wyścig i dominując całą serię.
BMW M3 GTS – firma BMW zaprezentowała specjalną wersję M3 GTS, który jest najbardziej ekstremalną wersją obecnej Serii 3. Przeznaczeniem limitowanej edycji są tory wyścigowe, choć ma też homologację umożliwiającą jazdę po drogach publicznych. Pod maską nowego BMW M3 GTS znalazł się 4,4-litrowy silnik V8, ktory jest rozbudowaną wersją 4-litrowej jednostki montowanej w
Pagani Zonda R 2009 – na targach motoryzacyjnych SEMA 2009 w Las Vegas włoski konstruktor Horacio Pagani pokazał swoją wyścigową wersję modelu Zondy. Każda śrubka wykonana jest z tytanu, kierowcę otacza monocoque z włókna węglowego i chromowo-molibdenowa klatka bezpieczeństwa. Wyprodukowanych zostanie jedynie 16 egzemplarzy Zondy R, 15 z tego można będzie kupić.
Subaru Legacy B4 GT300 – Subaru na targach Tokio Motor Show 2009 zaprezentował się wyścigowy model Legacy B4 GT300. Model debiutował w 700-kilometrowym wyścigu na torze Suzuka w sierpniu, ale bez sukcesów. Auto miało problemy techniczne i musiało po testach i kwalifikacjach zakończyć wyścig. Ponownie pojawiło się we wrześniu w 300-kilometrowym wyścigu na torze Fuji,
Porsche 911 GT3 Cup – to wyczynowa odmiana zwykłej GT3. Auto sprzedano w ilości ponad 1400 sztuk. Co jest bardzo dobrym wynikiem jak na auto wyścigowe. Od seryjnej wersji odróżnia ją specjalny pakiet aerodynamiczny przystosowany do jazdy torowej, potężne skrzydło tylne, brak jakiegokolwiek wyposażenia, a zamiast niego profesjonalna klatka bezpieczeństwa i specjalne
Veritas RS III – jest on nowoczesną interpretacją klasycznych samochodów wyścigowych z lat czterdziestych. Wtedy właśnie samochody Veritas jeździły na torach wyścigowych. Nowoczesna odsłona modelu Veritas RS III będzie korzystać z najnowszych zdobyczy techniki. Dzięki zastosowaniu włókna węglowego auto będzie ważyć jedynie 1.170 kg. Nadwozie roadstera zbudowano w
Lamborghini Gallardo LP560 GT3 Reiter Engineering – firma słynie z modyfikacji wyścigowych modeli Lamborghini z prawem poruszania się po zwykłych ulicach. Nowy super samochód wyścigowy napędza nieznacznie zmodyfikowany w porównaniu do wersji produkowanej seryjnie silnik 5,2-litra V10 rozwijający 570 KM mocy i 540 Nm momentu obrotowego. Masa auta wynosi tylko 1190
MAROTTI – o projekcie można powiedzieć, że to Polski supersamochód który wyglądem nawiązuje do myśliwców bojowych. Albowiem to polskie super auto powstaje w Gorzowie Wielkopolskim. Konstrukcja jest inspirowana ekstremalnymi pojazdami, jak KTM X-Bow czy Ariel Atom. MAROTTI jest to trójkołowa konstrukcja oparta na stalowej ramie, z wysokoobrotowym silnikiem V4 Hondy
- Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- Następna