Bentley Continental Ultrasports 702 Wheelsandmore – jest najszybszym seryjnym pojazdem z nadwoziem coupe w historii marki Bentley. Firma tuningowa Wheelsandmore posadziła Ultrasports 702 na trzyczęściowych, lekkich obręczach o wzorze C-Sport w kolorze błyszczącej czerni z czerwoną obwódką
Tuning
Chevrolet Tahoe Hybrid LPG – Kojarzony jako ten, który wzmacnia silniki amerykańskich krążowników, GeigerCars opracowało hybrydową, trójfunkcyjną wersję Chevroleta Tahoe. Samochód zasilany jest benzynowym silnikiem 6.0 V8, zespolonym z dwoma elektrycznymi agregatami (+ zestaw niklowo-metalowych baterii) i instalacją gazu LPG. Łączna moc to 495 KM. Dzięki dezaktywacji
Audi A3 JMS – Zrestylizowane niedawno Audi A3 (Typ 8P), doczekało się udoskonaleń tuningowych. Jako pierwsze na arenę wychodzi niemieckie studio JMS Racelook. Nowy body-kit obejmuje przedni spojler zderzakowy i oryginalne progi boczne. Z tyłu zaś, dostrzeżemy spojler dachowy i dwa owalne zakończenia układu wydechowego. Całość osadzono na zestawie coilover V1 firmy KW
Tuning Porsche 911 Turbo – TechArt znowu w akcji. Tym razem nie chodzi o modyfikacje stylistyczne, a o dwa zestawy wzmacniające, dedykowane odświeżonemu Porsche 911 Turbo. Obejmujący przeprogramowany sterownik silnika ECU i sportowy filtr powietrza, TA 097/T1 podnosi moc podwójnie turbodoładowanej jednostki 3.8 litra o 70 KM (570 KM). Dzięki temu pierwsza setka
Audi RS6 Clubsport – MTM (vel Motoren Technik Mayer) opracowało jeszcze mocniejszą wersję Audi RS6. RS6 Clubsport, bo tak nazywa się to cudo, dysponuje mocą 730 KM. Dostrzegając w lusterku pędzące niemiecką autostradą MTM RS6 Clubsport, przez krótką chwilę zwrócimy uwagę na nowy spojler zderzakowy i pomarańczowo-białe nadwozie z motywem szarej szachownicy. Kiedy zaś
Mini według Nowack Motors – Ingerujące w technikę samochodów Grupy BMW, niemieckie studio Nowack Motors przedstawiło udoskonalone przez siebie Mini Cooper S i JCW. Opuszczając zakłady w Kamp-Lintfort Miniaki odznaczają się udoskonalonym zawieszeniem (firmowe sprężyny i zestawy coilover). Dodatkowo, spod nadkoli łypią do nas 18-calowe felgi Nowack Motors. Aluminiowe
Suzuki Kizashi Concept Turbo – Już w momencie debiutu, podniosły się głosy o niewystarczającej mocy czterocylindrowego silnika o pojemności 2.4 litra. Aby temu zaradzić, Suzuki oraz Road Race Motorsports zakasało rękawy. Powyższy motor zaopatrzono w turbosprężarkę 16G, wysokoprzepływowy intercooler, odmienne wtryskiwacze paliwa i filtr powietrza. Dzięki tym zabiegom
Atomik 500 EV – Francuzi z Atomik Cars opublikowali oficjalne informacje, dotyczące w pełni elektrycznego modelu 500 EV. Bazujący na usportowionej wersji Abarth, Atomik 500 EV zasilany jest zestawem litowo-jonowych baterii. Ogniwa o zwiększonej pojemności sprawiają, że 500-tka katapultuje się do pierwszej setki w 5,6 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na poziomie
Arden AR5/10 – Niemiecki Arden Automobilbau zapowiedział, że podczas imprezy Tuning World Bodensee w Friedrichshafen (13 – 16 maj), pokaże swoje najnowsze dzieło, Range Rovera Sport AR5/10. Na chwilę obecną wiemy jedynie, że samochód będzie wyróżniał się przemodelowaną przednią partią nadwozia z nowym zderzakiem i ledowymi światłami. Podobnie ma się sprawa z tylnym
Mercedes W211 od Prior – Poprzednia generacja Mercedesa Klasy E (W211) cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, tak klientów jak i tunerów. Najnowsza propozycja modyfikacyjna pochodzi z niemieckiego Kamp-Lintfort, gdzie mieści się siedziba Prior Design. Skład zestawu obejmuje nowe zderzaki (tylny z czterożebrowym pseudo dyfuzorem i czterema końcówkami sportowego