Dodge Viper Final Edition – Zapowiedzi końca produkcji Dodge Vipera, pojawiały się już od dłuższego czasu. Nie chcąc dopuścić do siebie tej myśli, odrzucaliśmy ją twierdząc, że to zwykły żart. Tak niestety nie jest. W dniu wczorajszym, koncern przekazał informacje odnośnie pożegnalnej
Aktualności
Mercedes G55 AMG Vath – Mogłoby się wydawać, że w przeciągu trzydziestu lat produkcji Mercedesa Klasy G, będziemy świadkami setek modyfikacji. Jednak to ostatnie lata są prawdziwym wysypem pomysłów, na przeobrażenie Gelendewagen w wyścigowego potwora. Najnowszym konceptem jest ten pochodzący ze studia Vath Automobiltechnik. Dziadziuś charakteryzuje się nowym
Mercedes W221 by Lorinser – Facelifting Mercedesa Klasy S W221 odbył się rok temu, mimo to nadal jest wspaniałą okazją do prezentacji nowych pakietów aerodynamicznych. Najnowszy pomysł pochodzi z rejonu Badenii-Wirtembergii, gdzie mieści się siedziba Lorinser. Decydując się na zakupy w Waiblingen, otrzymamy przedni zderzak z nowym spojlerem, progi boczne, unikatowe
Porsche 911 Turbo by 9ff – Ekstremalny tuner Porsche, 9ff opublikował dane dotyczące najmocniejszego pakietu DR700, dedykowanego 911 997 Turbo. Dzięki turbosprężarkom 9ff, nowym intercoolerom, przeprogramowanej elektronice, sportowym katalizatorom, wysoko wydajnemu filtrowi powietrza i zoptymalizowanej skrzyni biegów (manualna lub PDK), sześciocylindrowy silnik o
Audi RS6 Sportec – Oficjalny, brytyjski importer Sportec, APS ma dla właścicieli Audi RS6 C6 nie lada niespodziankę. Dwa wyjątkowe poziomy wzmocnienia, dzięki którym jednostka 5.0 V10 BiTurbo generuje nawet 700 KM. Obok siedmiu setek koni mechanicznych, silnik dysponuje maksymalnym momentem obrotowym 800 Nm przy 3000 – 6200 obr./min. Dzięki temu pierwsza setka
Scion IQ Five Axis – Debiut Sciona IQ na amerykańskim rynku, zbiegł się w czasie z prezentacją tuningowego wariantu zaserwowanego przez Five Axis. Studio sumiennie przyłożyło się do pracy w wyniku czego możemy podziwiać oryginalne, szerokie zderzaki (przedni z paskami „ledowych” świateł), masywne progi drzwiowe oraz 18-calowe felgi z oponami Yokohama o rozmiarze
Scion tC Five Axis – Kilka stoisk dalej rozlokował się kalifornijski tuner Five Axis. Znane między innymi z modyfikacji pojazdów grupy Toyota, studio przywiozło poprawionego przez siebie Sciona tC 2011MY. Samochód odznacza się muskularnym body-kitem oraz 20-calowymi felgami Five:AD R5:F. Aluminiowe obręcze otoczono gumową mieszanką Yokohama Advan Sport o rozmiarze
Scion tC 2011MY – Dostępny wyłącznie w USA, Kanadzie i Portoryko, Scion przedstawił nowy model coupe pod nazwą tC. Mierzące 4,41 m długości, 1,79 m szerokości i 1,41 metra wysokości, coupe osadzono na 18-calowych felgach, obutych w szerokie opony. Układ zawieszenia stanowią kolumny MacPhersona na przedzie i podwójne wahacze z tyłu. Wnętrze utrzymane jest w […]
Infiniti QX56 – Na stoisku Infiniti wiele się dzieje. Oprócz performerów Cirque de Soleil (koncern jest oficjalnym sponsorem trupy) możemy podziwiać, także nowy model QX56 bazujący na Nissanie Patrolu Y62. W przeciwieństwie do swojego krewniaka, QX56 jest wyłącznie ośmioosobową, luksusową salonką. Mimo tych założeń nie zrezygnowano z ramowej konstrukcji. Mimo
Hyundai Equus – Amerykański oddział Hyundaia w swoim sektorze zaprezentował produkcyjną wersję luksusowego modelu Equus, który pod koniec roku trafi do tamtejszych salonów sprzedaży. Mierzące 5,15 metra długości, trójbryłowe eleganckie nadwozie osadzono na 19-calowych felgach z oponami o rozmiarze (p:t) 245/45 i 275/40. Chromowane obręcze kryją 345 mm tarcze z