Caterham SP/300R – Podobnie jak belgijskie (o polskich nie wspominając), także holenderskie targi nie wykształciły się na tyle, aby wieść prym w Europie. Nie oznacza to, że wśród znanych dotychczas, nie ma intrygujących wozów. Wręcz przeciwnie. Caterham SP/300R w stu procentach spełnia to
Auta Sportowe
Caterham Seven Supersport – Pojazdy Caterham Cars budzą wyścigowe emocje. Mniejsze lub większe, ale zawsze wyścigowe. Rozpoczynając zabawę, warto postawić na odmianę Classic. Pokonując kolejne szczeble wtajemniczenia, dotrzemy do najnowszego Seven Supersport, który jest niczym innym jak wozem torowym, dopuszczonym do ruchu ulicznego. 520-kilogramowy bolid
Melkus RS2000 GT – Jako że targi Top Marques zbliżają się nieubłaganie, Melkus przedstawił pierwsze oficjalne zdjęcia modelu RS2000 GT i mocniejszego GTS. Niezależnie od wersji na jaką się zdecydujemy, bolid będzie odznaczał się ultralekką karoserią, regulowanym zawieszeniem firmy Ohlins i układem hamulcowym AP Racing. Do napędu posłuży 300 (RS2000 GT) lub 350-konna
Lamborghini Gallardo Erebos – SR Auto Group wsławiło się ekscentrycznymi stylizacjami, głównie Lamborghini. Na tapetę Kanadyjczyków po raz kolejny trafiło Gallardo, które przepoczwarzono w model Erebos. Od strony technicznej, oprócz sportowego układu wydechowego, nie zmieniło się nic. Wolnossące 5.2 V10 nadal wytwarza moc 560 koni mechanicznych. Za to na
Porsche 911 Rothmans – Wygrywając w 1984 roku, Porsche 953 w biało-niebieskich barwach Rothmans zapisało się piękną kartą w historii rajdu Paryż-Dakar. Chcąc upamiętnić wyczyn Francuzów Metge/Lemoyne, pewien Amerykanin skonstruował replikę tego pojazdu. W ciągu kilkunastu miesięcy, Porsche 911 (964) Carrera 4 z 1989 roku przeistoczyło się w coś na kształt 953.
Chevrolet Corvette Centennial Edition – Mimo że uroczysta aukcja Barrett-Jackson w West Palm Beach miała już miejsce (9 kwiecień), warto przyjrzeć się jednej z gwiazd imprezy, Vette Centennial Edition. Dostępna z każdą odmianą, Centennial Edition jest wyjątkowym symbolem upamiętniającym stulecie Chevroleta. W skład wyposażenia wchodzi specjalny lakier Carbon Flash
Mercedes SLR 722 Black Arrow – Upamiętniająca Mercedesa 300 SLR z 1955 roku, magiczna liczba 722 nadal pojawia się w oświadczeniach prasowych Mercedesa, ale nie tylko. Tym razem symbolizuje nie tyle edycję, co informuje o mocy, generowanej przez model Black Arrow, dzieło Edo Competition. Jak sugeruje nazwa, matowoczarny lakier (+ czerwone okleiny) idzie w parze […]
Maserati GranCabrio Novitec Tridente – Piękne kobiety nie potrzebują liftingów. Tak jak Claudia Schiffer, tak i Maserati GranCabrio nie wymaga poprawek. Jeśli uważacie inaczej, to Novitec Tridente ma coś specjalnie dla was. Oczekując astronomicznie wielkich spojlerów i kanałów powietrznych, zawiedziecie się. Zamiast tego spojlerek zderzakowy, karbonowe obramowanie
Ford GT40 Roadster – Zupełnie inną epokę w motoryzacji będzie reprezentował Ford GT40 Roadster. Jeden z czterech ocalałych prototypów (produkcja: 5 szt.), opracowanych – w 1965 roku – przez Ford Advanced Vehicle Operations. W tym samym roku, zielony (Linden Green) egzemplarz, o numerze podwozia GT/111, wziął udział w wyścigu Targa Florio, podczas którego
Talbot-Lago T150C-SS – Do Konkursu Elegancji w Cernobbio pozostały czterdzieści trzy dni. Mimo to RM Auctions już teraz wymienia litanię pojazdów, które będzie można kupić. Jednym z nich jest Talbot-Lago T150C-SS Teardrop Coupe z 1938 roku. Srebrną piękność (numer podwozia 90112) wzbogacono o fabryczny szyberdach i czerwoną skórę, a źródło napędu stanowi rzędowy,