Bridgestone Movember

P1080612_filtered

Movember to najnowsza oryginalna kampania producenta opon Bridgestone, której celem jest uświadomienie wagi profilaktycznych badań wśród mężczyzn. Nazwa całego ruchu to zestawienie dwóch angielskich słów Moustache – wąsy oraz November – listopad. Dlatego na znak solidarności pierwsi uczestnicy kampanii na cały listopad porzucili golarki, zapuszczając bujne wąsy, które stały się symbolem walki z rakiem prostaty i chorobami dotykającymi mężczyzn. Movember to coroczne ogromne przedsięwzięcie angażujące prawie 4 miliony osób w 21 krajach.

Jak wiadomo ąsy są głęboko zakorzenione w polskiej tradycji. Każdy, kto zna choć odrobinę naszej historii wie, że zarost nad górną wargą towarzyszył Polakom zawsze w najważniejszych dla nas momentach. Stawał się jednocześnie ważnym elementem wizerunku pojedynczych jednostek, jak i prawdziwym symbolem ogólnokrajowych wydarzeń. Oczywiście zwolenników zarostu pod nosem jest prawie tylu, co jego stanowczych przeciwników. Nie ulega jednak wątpliwości, że stara moda na wąsy powraca znowu.

W tym roku inicjatywa zawitała również do Polski, dzięki wsparciu firmy Bridgestone, która chce zwrócić uwagę, jak ważne jest zdrowie każdego mężczyzny. Tym samym chce, aby inicjatywa, poprzez zbiórkę funduszy na pomoc mężczyznom w całym kraju, stała się początkiem listopadowej tradycji w Polsce. Akcja napędzana jest podróżą dwóch Bridgestone Bros po europejskich stolicach zarostu. Film do obejrzenia poniżej.


Na stronie www.beeneverywhere.eu, Bridgestone będzie udostępniać odwiedzającym mnóstwo ciekawej treści, związanych z poszukiwaniami najbardziej oryginalnych wąsów. Na stronie znajdą się również filmy oraz tematyczne konkursy, zachęcające wszystkich chętnych użytkowników do wspólnego zaangażowania się w działania na rzecz męskiego zdrowia. Dla dumnych posiadaczy zarostu nad górną wargą przygotowano specjalną aplikację rozpoznawania wąsów, pozwalającą odwiedzającym na zeskanowanie swoich twarzy, a przez to dostęp do treści przeznaczonych wyłącznie dla wąsaczy.

WYGRAJ WAKACJE NA NARTACH LUB KAMERĘ GOPRO

Aktualnie możemy też wystartować w konkursie z fajnymi nagrodami. Wystarczy zademonstrować swoje umiejętności jazdy zimą na stronie beeneverywhere.eu, ścigając się po całej Alpach w wyścigu Bridgestone. Do wygrania tygodniowe wakacje na nartach, typu all-inclusive, dla dwóch osób, w zjawiskowych Alpach. Nagrodę główną otrzyma gracz, który uzyska najwyższy wynik. Laureaci kolejnych dziesięciu miejsc zostaną nagrodzeni kamerami GoPro, dzięki którym będą mogli dokumentować swoje zimowe eskapady. Konkurs potrwa od 28 października do 6 stycznia 2014 roku (do godz. 11.59 czasu środkowoeuropejskiego).