Porsche Panamera S Hybrid – Mimo wielu wspaniałych okazów, trzeba wspomnieć o faux pas Porsche. Wyłączając oczywiste wady (hybrydowość), Panamera S Hybrid posiada także zalety, jak choćby pojemny bagażnik, a poza tym, to nadal Porsche.
Luksusowe
Mercedes SLS AMG od MKB – Jak szaleć, to na całego. Niemcy z MKB również przygotowali pakiet wzmacniający, dedykowany Mercedesowi SLS AMG. To, że mniej energetyczny, nie oznacza gorszy. Wręcz przeciwnie. Zewnętrzną oznaką działalności tunera są dwudziestocalowe obręcze MKB Alpha III, obute gumową mieszanką Michelin Pilot Super Sport 275/35 i 295/35. Za to pod maską,
Mansory Cormeum – Istnieje pewna interpretacja Mercedesa SLS AMG, której próżno szukać na posadzkach i asfaltach kompleksu Palexpo. Piszę o świeżutkim Mansory Cormeum. Cormeum (nazwa od arii operowej Patricka Cassidiego „Vide Cor meum”) to dziewięćdziesięciokilogramowy zjazd wagowy karoserii. Wszystko za sprawą włókna węglowego znajdującego się w fikuśnie
Mercedes CLS Carlsson – Także czterodrzwiowe coupe Mercedesa, CLS W218 doczeka się w Genewie kuracji stylistycznej, dokonanej, w tym przypadku, przez Carlsson. Pukając kwietniowym świtem do bram zakładu w Merzig, machając przy tym pokaźnym plikiem banknotów, możemy spodziewać się odpowiedniej reakcji ze strony domowników. Karbonowy spojler zderzakowy,
Hamann Hawk – Jastrząb to wielki ptak o dumnie rozpostartych skrzydłach. Taki też jest Hamann Hawk. Potężny, z lubością prezentujący swe wdzięki, zawsze gotowy do lotu na autostradową ofiarę. Złoty lakier Everose Gold (wygląda raczej jak jasnoróżowy – przyp. red.) ładnie komponuje się z czarnymi dodatkami w postaci spojlera zderzakowego, maski i klapy bagażnika,
Maybach Cruisero Coupe – Z plebsem się nie zadajemy. Tak mogli pomyśleć właściciele Xenatec, ponieważ prezentacja Maybacha 57S Cruisero Coupe, nie jest przewidziana w halach Palexpo. Uroczyste odsłonięcie dokona się w ogrodach hotelu La Reserve, sąsiadującego z Jeziorem Genewskim. Egzemplarz udostępniony zwiedzającym to dwukolorowa, matowa piękność, należąca do
De Tomaso SLS Crossover – Wydaje się, że oddźwięk publiki na oficjalne zdjęcia SLS Crossovera, nie poprawi humorów zarządu De Tomaso. Stylistyka samochodu jest wyjątkowa. De Tomaso SLS Crossover (chcąc uniknąć konfliktu z Mercedesem, produkcyjny model będzie nazywał się inaczej. Jak? Tego dowiemy się za siedemdziesiąt dwie godziny) odznacza się pięciodrzwiową
Maserati Quattroporte Wald International – Zastanawialiście się, czym mogliby jeździć członkowie sycylijskiej mafii? Wald International zna odpowiedź na tak postawione pytanie. Maserati Quattroporte. Biała limuzyna z oknami z przyciemnionego szkła, wyróżnia się karbonowym spojlerem zderzakowym, nad którym górują pionowe paski nowoczesnego oświetlenia. Tylną część
Mercedes CLS Brabus – Wiele wody w Emscher nie upłynęło, a nowy pakiet stylistyczny Brabusa dla Mercedesa CLS, jest gotów. Oczywistym jest, że „Wielkie B” pojawi się na przyszłotygodniowych targach w Genewie. Intensywnie testowany (m.in. tunel aerodynamiczny), zestaw przewiduje instalację dokładek zderzakowych (przednia z opcjonalnym oświetleniem diodowym, tylna z
Aston Martin Virage – Model Virage stanowi osiem lat nowoczesnej historii Aston Martina. Dla zapełnienia luki między DB9 a DBS, na genewskim salonie pojawi się druga generacja tegoż. Rozróżnić Virage od reszty rodziny nie będzie łatwo. Nowy jest pięciożebrowy, aluminiowy grill i progi boczne. Delikatne zmiany objęły również zderzaki. Poza tym nowością są seryjne,