SpeedART Titan Evo-XL 600 – W listopadzie ubiegłego roku poznaliśmy Titana Evo od SpeedART. Trzeciego marca w Genewie będziemy mogli obcować z jego bardziej napompowaną odmianą XL 600. Pozostający w zgodzie z elementarnymi zasadami tuningu, Titan EVO-XL 600 odznacza się masywnymi
Luksusowe
Mercedes SL65 AMG MR Car Design – Zakończenie produkcji samochodu nie skazuje właściciela na korzystanie z usług przysłowiowego „Pana Mietka”. Przynajmniej nie w czasach, w których żyjemy. Dlatego też MR Car Design postanowiło odświeżyć oblicze Mercedesa SL sprzed 2006 roku. Kozacko wystylizowane SL65 AMG korzysta z karbonowej maski Kicherer, którą zaprojektowała
Audi A8 L Security – Szefowie Biur Ochrony Rządu na całym Świecie czekali na tę informację. Latem tego roku, Audi rozpocznie sprzedaż A8 Security w wydłużonej wersji L. Przebadane w monachijskim ośrodku ds. balistyki, A8 L Security spełnia rygorystyczne normy ochrony VR 7, a w najważniejszych miejscach nawet VR 9 i VR 10. Ważące 720 […]
Audi A7 ABT – Podcięta przez MTM, lawina modyfikacji Audi A7 spada na nas z wielkim (no, może nie całkiem) hukiem. Kolejnym zakładem, który zabawia się dużym Sportbackiem, jest ABT Sportsline. Subtelnie piękna modyfikacja sprowadza się do nowego spojlera zderzakowego, listwy progowej oraz czterech, prostokątnych końcówek wydechu. Obniżone zawieszenie współgra
Hyundai Genesis R-Spec – Niedostępny w Europie, Hyundai Genesis doczekał się najmocniejszej odmiany, bojowo określanej jako R-Spec. Usportowiony charakter przejawia się w przyciemnionych kloszach reflektorów jak również dziewiętnastocalowych felgach o specjalnym ułożeniu ramion. Unikalne są także lakiery: Black Noir, Titanium Gray, Platinum Metallic, zestawione z
Lumma CLR X 650 – Wczorajszego dnia Lumma Design nie zakończyła jedną propozycją. Okazało się, że w genewskiej hali Palexpo, obok Porsche Cayenne stanie BMW X6, tradycyjnie zwane CLR X 650. Bojowo wyglądające X6, będzie odznaczało się przekonstruowanym przednim zderzakiem z oryginalnym ospojlerowaniem, garbatą maską, progami oraz dolną częścią tylnych drzwi z
BMW 5 M Package Hamann – Do prezentacji najnowszego BMW M5 pozostały dwa miesiące. Dlatego też Hamann Motorsport zajął się „zwyczajną” Piątką F10, zaopatrzoną w pakiet M. Dzięki agresywnie wystylizowanym zderzakom, progom oraz zawieszeniu obniżonemu o 35 mm, elegancka limuzyna przeistoczyła się w czarnego pogromcę autostrad. Za dodatkową opłatą możemy otrzymać dwa
Porsche Panamera Anderson Germany – Niech nie zmyli was tytuł. Panamera Black Edition nie jest, jeszcze, oficjalną linią Porsche (jak Boxster i 911), a jedynie tuningową nazwą obraną przez Anderson Germany. Tradycyjnie już, zmiany stylistyczne odnoszą się do zderzaków (przedni z przyciemnionymi kloszami reflektorów i diodowych świateł, tylny z żebrowaną częścią oraz
Lumma CLR 558 GT – Wariacji na temat Porsche Cayenne widzieliśmy już tyle, że jeszcze jedna nie zaszkodzi. Najnowsza, CLR 558 GT przybywa z Niemiec a konkretnie z Winterlingen. Jak to w ekskluzywnym tuningu bywa, większość elementów wykonano z karbonu. Przedni, wielopoziomowy zderzak, dyfuzor oraz spojler dachowy, swój początek czerpią z węgla. Dużo bardziej
Audi A7 MTM – Poza seryjnym pakietem S-Line, najnowsze Audi A7 nie otarło się o żadną kurację modyfikacyjną. Za sprawą MTM ma się to zmienić. Nowości w wyglądzie nie ma zbyt wielu, to fakt. Dziewięcioramienne obręcze Bimoto na 20 lub 30 mm śrubach dystansowych, moduł obniżający zawieszenie oraz dyfuzor podtrzymujący cztery końcówki układu wydechowego i… […]