Tuning Audi A1 – Audi A1 powoli, bo powoli ale wbija się w naszą świadomość. HS Motorsport tylko wzmacnia ten proces, chociażby dwoma centralnymi końcówkami układu wydechowego Fox Sport. Partnerujący, Autohaus Kempen zadbał także o właściwe prowadzenie „maluszka”. Tym samym zestaw
Audi
Audi Q7 Project Kahn – Anglicy z Project Kahn nie zasypują gruszek w popiele. Po zwykłym, nadeszła pora na szeroki body-kit, dedykowany Audi Q7. W ramach zestawu, przednie nadkola otrzymały wloty, a progi drzwiowe kanały doprowadzające powietrze do układu hamulcowego tylnych kół. Jeśli mowa już o kołach to wspomnieć należy o 22-calowych obręczach Kahn RS-X. […]
Audi R8 Spark Eight – Niemcy z Eisenmann poszerzają pole modyfikacji. Od teraz wyróżnikiem firmy są nie tylko wyśmienite układy wydechowe, ale i oryginalne zestawy stylistyczne. Spark Eight, bo tak nazywa się najnowsza wizja Audi R8, oferuje karbonowy spojler zderzakowy, kolorem (jasnoszary) tożsamy z osłoną chłodnicy i wlotami powietrza. W tylnej części dostrzeżemy
Audi TT RS Raeder Motorsport – No i się porobiło. Niemiecki zespół Raeder Motorsport ogłosił, że 16 i 30 października weźmie udział w wyścigach Endurance Championship na torze Nurburgring. Opracowane we współpracy z dywizją Quattro i Audi Technical Development, wyścigowe TT RS zasilane jest pięciocylindrowym, turbodoładowanym motorem o pojemności 2.5 litra. Czy tak
Tuning Audi R8 V10 – Wheelsandmore słynie z dostaw unikalnych kół, ewentualnie ekskluzywnych powłok nadwoziowych. Jednak na specjalne życzenie klienta, Niemcy mogą podnieść moc silnika, a to Mercedesa, a to Audi. Właśnie tym wszystkim może pochwalić się R8 V10. Błyszczącoczarna karoseria spoczęła na wyczynowym zestawie coilover firmy KW (regulacja w zakresie 4,5 cm)
Audi R8 GT – Kolejnym drogowym bolidem, do którego pielgrzymują niezliczone rzesze ludzi z dziećmi poprzyklejanymi do szyb, jest Audi R8 w lżejszej i mocniejszej wersji GT. Każdy z 333 egzemplarzy (193,000€) otrzyma poprawioną (jeśli taki motor wymaga poprawy) jednostkę 5.2 V10. Moc? 560 KM. A gdzie obniżona masa – zapytacie -. Między innymi w […]
Audi A1 TFSI – Tego w gamie A1 brakowało. Mocnego „wariata”, zdolnego rzucić rękawicę Mini Cooper S. Bez większego rozgłosu (bo i po co?), debiutuje Audi A1 1.4 TFSI. Delikatnie modyfikacje nadwozia (pakiet S-Line, 17-calowe felgi o klasycznym acz sportowym charakterze), poparto usztywnionym zawieszeniem i ESP z funkcją ograniczania uślizgu tylnych kół. Udoskonalono
Audi e-tron Spyder – Audi e-tron wywołało w Genewie wielkie poruszenie. No bo jak inaczej nazwać 4500 Nm z czterech elektrycznych agregatów? Obecnie, e-tron Spider nie szokuje już tak bardzo, ale i tak warto zajrzeć do pawilonu czwartego, na stoisko 201. Mierzący 4,06 m długości, 1,81 m szerokości i 1,11 metra wysokości, Spyder zasilany jest […]
Audi R8 BiTurbo MTM – Dwa tygodnie temu te zdjęcia, wywołały małe zamieszanie. Początkowo myślano, że jest to prototyp Audi R8 GT RS. Teraz jednak, mamy pewność, iż jest to MTM R8 V10 BiTurbo. Konstruowany na potrzeby dwudziestej rocznicy działalności, R8 BiTurbo otrzyma oryginalny tylny zderzak, zintegrowany z dwoma wylotami, nowego układu wydechowego. Dodatkowo,
Audi R8 RENM – Australijczycy z RENM Performance coraz śmielej wkraczają na europejskie salony tuningu. Kolejnym projektem za jaki się zabrali jest Audi R8. Bez względu na to jaki silnik mruczy na pokładzie, pojazd wyróżnia się karbonowymi dodatkami w postaci spojlera zderzakowego i dyfuzora, a na osiach lśnią kute, ultralekkie, 20-calowe felgi, chroniące wielkie