Porsche świętuje właśnie 5 milionów fanów na Facebooku w ciekawy sposób. 54 tys. użytkowników portalu zagłosowało na idealną według nich wersję 911. Na podstawie zebranych opini powstała unikatowa Carrera 4S. Za przygotowanie modelu według koncepcji internautów odpowiedzialny był dział Porsche
Porsche
Minimalistyczny tuning z dobrym smakiem. Jak pokazują fachowcy z firmy SCHMIDT Revolution nie potrzeba wiele aby nasze auto nabrało wyjątkowego wyglądu. Porsche Boxster 981 został obniżony – tuner Schmidt Revolution zastosował regulowane zawieszenie firmy Eibach, które obniżyło auto o 30 milimetrów. Założono nowe 20-calowe felgi aluminiowe, które idealnie komponują
W tym roku Porsche obchodzi 40. urodziny modelu 911 Turbo. Z tej okazji zaprezentowało najnowszą wersję. Porsche zaprezentowało zarówno odmianę 911 Turbo jak i Turbo S. Pojazdy są napędzane 3,8-litrową jednostką bi-turbo, o mocy odpowiednio 520 i 560 KM. Silniki są połączone z siedmiobiegową skrzynią z podwójnym sprzęgłem PDK, która przekazuje napęd na wszystkie koła. […]
Porsche zaprezentowało model Cayenne Turbo S o mocy 550 KM na targach motoryzacyjnych w Detroit. Auto napędza 4,8-litrowy silnik biturbo która ma o 50 KM więcej niż Cayenne Turbo. Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy i osiąga aż 282 km/h. Auto zostało wyposażone w system Porsche Dynamic Chassis Control z dwoma aktywnymi […]
Niemiecki tuner firma Anderson Germany „zaopiekowała” się kompleksowo Porsche Panamera GTS. Dzięki aktualizacji oprogramowania 4,8-litrowej jednostki V8 i instalacji sportowego systemu wydechowego zwiększono moc z 430 KM do aż 508 KM. Poza tym obniżono zawieszenie Panamery GTS o 30 mm oraz założono nowe 22-calowe aluminiowe felgi i opony w rozmiarze 265/30-22 z
Premiera nowego Porsche 911 nastąpiła podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Podstawowe Porsche 911 Carrera otrzyma 6-cylindrowego boksera o pojemności 3,4 litra i mocy 350 koni, a mocniejszy wariant Carrera S – 3,8-litrową jednostkę, generującą 400 KM. Ten drugi przyspiesza do setki w ciągu 4,5 s i osiąga prędkość maksymalną 300 km/h. Obydwa silnik będą
Porsche 911 GT3 RS 4.0 – Zauważyliście, że Porsche 911 GT3 RS 4.0 nie miało swojej salonowej premiery? Tak czy inaczej, należący do hrabiego Charlesa Gordona-Lennoxa, kompleks Goodwood idealnie nadał się do tego typu pokazu.
Porsche Panamera Switzer – Nawet latem nie uciekniemy od tuningowej paranoi zwanej Porsche Panamera Turbo. Na szczęście, Switzer Performance nie serwuje „promu kosmicznego”, a jedynie wzmocnienie silnika. Kosztujący 22 000$, pakiet P680 obejmuje nowe turbosprężarki, większą chłodnicę powietrza doładowującego oraz przeprogramowany sterownik. To wszystko, razem,
Porsche 911 GT3 Snowmobile – To nie czas na śnieżne wózki, chyba, że w grę wchodzi auto demonstracyjne znanej marki produkującej sprzęt nagłośnieniowy, tak do domu jak i samochodu. Przyznacie, że Porsche 911 GT3 nie było zbyt oczywistym wyborem na pojazd tego typu. Te wszystkie klatki bezpieczeństwa i inne wyścigowe tałatajstwa. Ale istotnie, jestem pod […]
Lumma CLR 558 GT – Myśleli, myśleli, i wymyślili, że najnowsze Porsche Cayenne CLR 558 GT nazwą White Pepper. Mowa o rękodzielnikach z Winterlingen. Biały, błyszczący lakier karbonowo-kevlarowej maski, szerokich nadkoli i progów, zderza się z czarnym, agresywnie narysowanym zderzakiem oraz dyfuzorem o trzech zakończeniach układu wydechowego ze stali nierdzewnej.