Ferrari California HELE – Ferrari nie zarzuciło prac nad diabelskimi wynalazkami, oszczędzającymi środowisko naturalne. Po genewskim HY-KERS, nadszedł czas na Californię HELE. Rozszyfrowując dosłownie skrót HELE (Wysokie Emocje Niskie Emisje), mamy do czynienia z układem obniżającym
Targi
BMW X3 2011MY – Po siedmiu latach produkcji, BMW X3 przejdzie małą rewolucję. Patrząc na oficjalne zdjęcia, z pewnością nie w wyglądzie lecz w miejscu produkcji. Austriacki Graz zastąpi amerykański Spartanburg. Pojazdy odznaczone symbolem F25 będą wyróżniały się nowym przodem oraz inaczej biegnącym przetłoczeniem drzwi, podkreślonym masywniejszymi nadkolami. Z tyłu
Volvo S, V60 R-Design – Pod nowymi rządami Volvo robi wiele, aby jeszcze mocniej i lepiej wryć się w kliencką świadomość. Gdyby jeszcze pakiet R-Design S i V60 zechciał zamienić się w dawną, prawdziwą „R”.
Audi A1 TFSI – Tego w gamie A1 brakowało. Mocnego „wariata”, zdolnego rzucić rękawicę Mini Cooper S. Bez większego rozgłosu (bo i po co?), debiutuje Audi A1 1.4 TFSI. Delikatnie modyfikacje nadwozia (pakiet S-Line, 17-calowe felgi o klasycznym acz sportowym charakterze), poparto usztywnionym zawieszeniem i ESP z funkcją ograniczania uślizgu tylnych kół. Udoskonalono
Range Rover Evoque – Najmniejszy Range Rover w historii, Evoque stał się synonimem rewolucji w brytyjskim koncernie. Nie dość, że w ciężkim terenie żaden z niego wojak to pod maską mruczy czterocylindrowa, turbodoładowana benzyna. Ale nie o to chodzi. Czy Victoria Beckham wybrałaby się nim na rajd przeprawowy? Ona wolałaby swobodnie przeskakiwać krawężniki na
Hyundai i20 Brabus – Wygląd Hyundaia i20 nie powala na kolana. Ot poprawny miejski samochodzik. Chcąc wzbudzić wokół niego zainteresowanie, Koreańczycy zwrócili się z prośbą do Brabusa. Owocem tego jest i20 Sport Edition. Z zewnątrz, samochód rozpoznamy po czarnym wypełnieniu grilla oraz poszerzonych nadkolach, chroniących 17-calowe felgi Brabus (+ opony Yokohama).
Maserati MC Stradale – Musicie przyznać, że włoskie samochody (nie zapominając o ich wadach) są jednymi z najładniejszych, jakie poruszają się po naszej planecie. Dosztukowując do nich sportowe gadżety, otrzymamy wspaniałe pojazdy, jak choćby 457-konne Maserati GranTurismo MC Stradale.
Exagon Furtive e-GT – W pawilonie trzecim, naprzeciw stanowiska Hondy, swoje zabawki porozstawiał francuski Exagon Engineering, nie wyłączając z tego zbioru, elektrycznego Furtive e-GT. Wraz z pojawieniem się srebrnego bolidu, ujawniono kolejne dane, dotyczące teoretycznego zasięgu. Poruszając się ze stałą prędkością 50 km/h pokonamy 402 km, 90 km/h – 288 km, 110
Ferrari SA Aperta – Wszelkiego rodzaju targi samochodowe skłaniają producentów do jak najlepszego wyeksponowania swoich produktów. Są jednak producenci, którzy nie muszą tego robić. Wystarczy ich obecność, aby najnudniejszy pokaz, przemienił się w cudowną bajkę, zawsze z happy endem. Ferrari SA Aperta w pawilonie pierwszym na stoisku 250, przyciąga niezliczone rzesze
Lotus Elite Concept – Ukoronowaniem gamy Lotusa stanie się w 2014 roku model Elite, z wartością wyjściową na poziomie 180,000$. Czteroosobowy, duży luksusowy pojazd (masa 1633 kg) skorzysta z udoskonalonej jednostki Lexusa IS-F o mocy 620 KM.