Peugeot SR1 Concept – Trzeba oddać Francuzom, że ich koncepty są pojazdami o których mówi się, także po zakończeniu targów. W przypadku Peugeota SR1 nie będzie inaczej. Ciekawa stylistyka oraz intrygujący rodzaj zasilania sprawiają, że będziemy dyskutowali o nim przez długie, długie
Targi
NLV Quant – Dokładnie rok temu na genewskim stoisku Koenigsegg, mogliśmy podziwiać koncepcyjny model Quant. Obecnie bazujący na nim pojazd, zaprezentowała firma NLV Solar. Mierzący 4,87 m długości i 1,98 metra szerokości, pojazd z włókna węglowego wygląda jak czteroosobowa łódka poruszająca się na 23-calowych kołach. Źródło zasilania jest równie wyjątkowe. Cztery
Pininfarina Concept – Mimo tragicznej śmierci Andrei Pininfarina sprzed dwóch lat, włoskie studio stylistyczne hucznie obchodzi swoje osiemdziesiąte urodziny. Z tej okazji zaprezentowano koncept, pod nazwą 2uettottanta. Czerwona (a jakże) 2uettottanta symbolizuje długą i owocną współpracę z Alfą Romeo. Dlatego też koncepcyjny model zwiastuje następną generację
Grand Sport Carbon – Będące nie tylko dziecięcym marzeniem, Bugatti Veyron doczekało się mnóstwa limitowanych i specjalnych edycji. Zupełnie inaczej ma się sprawa z odkrytą wersją. Być może zmieni się to po tych targach, gdzie wystawiono Grand Sport pokryte włóknem węglowym. Karbon komponuje się idealnie z dodatkami z polerowanego aluminium. Równie ciekawie
TAG Heuer Tesla Roadster – na targach w Genewie zaprezentowano owoc współpracy Tesli ze słynną szwajcarską firmą zegarmistrzowską TAG Heuer. Jest to typowy roadster z charakterystyczną dla modeli Tesla linią nadwozia. Od poprzednich modeli amerykańskiego producenta różni się jedynie wykończeniem, w którym znajdziemy między innymi specjalny schowek na zegarek TAG
Vw Polo GTI – W 1986 roku (jak ten czas leci) światło dzienne ujrzało Polo G40 Coupe – najbardziej zwariowane w rodzinie. Po dwudziestu czterech latach na wybiegu w Genewie debiutuje Polo Mk5 GTI – równie niesforne. Podobnie jak siostrzaną Ibizę Cupra, także Polo GTI zasila benzynowa jednostka TSI o pojemności 1.4 litra. Dzięki podwójnemu […]
Gumpert Apollo S – prezentujemy nowe zdjęcia z targów w Genewie. Gumpert Apollo to supersamochód skonstruowany w Niemczech przez techników współpracujących z firmą Audi. Szefem projektu i założycielem marki jest niemiec Roland Gumpert, były szef działu sportowego Audi, któremu w realizacji projektu pomagali m.in. specjaliści ze znanego niemieckiego tunera Audi
Zonda Tricolore – Tradycyjnie już dla wielkich wystaw nie mogło zabraknąć wisienki na torcie w postaci Pagani Zondy. Tym razem włoska firma przywiozła specjalną edycję Tricolore. Zonda Tricolore narodziła się dla uczczenia pięćdziesiątej rocznicy, włoskiej eskadry myśliwców Frecce Tricolori. Podobnie jak one, bolid odznacza się granatowym lakierem nadwozia z
Hispano Suiza – W czasach gdy częstszym widokiem jest upadek niż powrót firmy, ponowne narodziny Hispano Suizy można uznać za powód do świętowania. Nim wystrzelą pierwsze odkorkowane szampany, pora przyjrzeć się koncepcyjnemu pojazdowi pod nieokreśloną nazwą. Tak naprawdę karbonowo-magnezowo-aluminiowe nadwozie jest przeprojektowanym Audi R8. Także z magazynów Grupy
Mercedes F 800 Style – Sektor niemieckiego koncernu gościł w tym roku fabrycznych kierowców zespołu Mercedes GP. W blasku Michaela Schumachera i Nico Rosberga zaprezentowano F 800 Style oraz SLS AMG w barwach Safety Car. Koncepcyjny F 800 Style jest poligonem doświadczalnym następcy czterodrzwiowego coupe, czyli CLS. Możemy więc zaobserwować agresywnie narysowany