Citroen Lacoste Concept – Citroen Lacoste byłby idealnym środkiem transportu w nadmorskich kurortach Francji. Frederic Banzet (Dyrektor Zarządzający Citroena) twierdzi, że chciałby, aby Lacoste lub podobny pojazd trafił w najbliższych latach do produkcji. Co z tego wyniknie? Zobaczymy.
Citroen DS4 – Od dwóch dni nieprzebrane tłumy ciągną w kierunku Paris Expo. Do siedemnastego października, europejska publiczność będzie miała możliwość dotknięcia i poczucia, jakim samochodem jest nowy członek, rodziny kontynuującej tradycję „Bogini”.
Abarth Punto Evo – EsseEsse na posadzkach Paris Expo, ciąg dalszy. Tuż obok 500C zaparkowano Punto Evo, którego jak oka w głowie, strzeże Pani o groźnym spojrzeniu. Szary lakier (Campovolo) korzystnie prezentuje się w połączeniu z białymi dodatkami. To wszystko wraz z 18-calowymi aluminiowymi felgami, stanowi o indywidualności Punto Evo. W komorze silnika także
Abarth 500C EsseEsse – Pół roku temu mogliśmy cieszyć się z prezentacji Abartha 500C. Teraz, do grona otwartych Abarthów, dołączyła najpikantniejsza specyfikacja EsseEsse. Przyodziany w szaro-szary lakier, 500C EsseEsse korzysta z udoskonalonego zawieszenia, układu hamulcowego i wydechu Record Monza. Wszystkie zmiany podporządkowane zostały jednemu: silnikowi. Po
Venturi America Dune Buggy – Pewnie nie tylko mnie Venturi zapadło w pamięć jako producent całkiem ładnego lecz kiepsko sprzedającego się Atlantique (mniej niż 700 egzemplarzy). Od kilku lat, na kolejnych targach, widoczne są starania Francuzów na poprawę kiepskiej sytuacji. Najnowszym projektem jest America EV Dune Buggy. Dwuosobowy, tylnonapędowy, plażowy łazik
Mercedes CL63 AMG – Produkcja dużych coupe, dołuje. Dlatego też powinniśmy chuchać i dmuchać na Mercedesa CL63 AMG. Jako jeden z nielicznych, daje nam niczym nie skrępowaną radość, prowadzenia sportowego krążownika i pławienia się w luksusie, jednocześnie. Jednak i tu wdarła się ekologia. Wolnossące 6.2 V8 zastąpiono podwójnie turbodoładowanym 5.5 (5461 ccm) V8 o
Ferrari California HELE – Ferrari nie zarzuciło prac nad diabelskimi wynalazkami, oszczędzającymi środowisko naturalne. Po genewskim HY-KERS, nadszedł czas na Californię HELE. Rozszyfrowując dosłownie skrót HELE (Wysokie Emocje Niskie Emisje), mamy do czynienia z układem obniżającym emisję dwutlenku węgla. Ultraszybki system Start/Stop (230 milisekund na ponowne
BMW X3 2011MY – Po siedmiu latach produkcji, BMW X3 przejdzie małą rewolucję. Patrząc na oficjalne zdjęcia, z pewnością nie w wyglądzie lecz w miejscu produkcji. Austriacki Graz zastąpi amerykański Spartanburg. Pojazdy odznaczone symbolem F25 będą wyróżniały się nowym przodem oraz inaczej biegnącym przetłoczeniem drzwi, podkreślonym masywniejszymi nadkolami. Z tyłu
Volvo S, V60 R-Design – Pod nowymi rządami Volvo robi wiele, aby jeszcze mocniej i lepiej wryć się w kliencką świadomość. Gdyby jeszcze pakiet R-Design S i V60 zechciał zamienić się w dawną, prawdziwą „R”.
Audi A1 TFSI – Tego w gamie A1 brakowało. Mocnego „wariata”, zdolnego rzucić rękawicę Mini Cooper S. Bez większego rozgłosu (bo i po co?), debiutuje Audi A1 1.4 TFSI. Delikatnie modyfikacje nadwozia (pakiet S-Line, 17-calowe felgi o klasycznym acz sportowym charakterze), poparto usztywnionym zawieszeniem i ESP z funkcją ograniczania uślizgu tylnych kół. Udoskonalono