Venturi America Dune Buggy – Pewnie nie tylko mnie Venturi zapadło w pamięć jako producent całkiem ładnego lecz kiepsko sprzedającego się Atlantique (mniej niż 700 egzemplarzy). Od kilku lat, na kolejnych targach, widoczne są starania Francuzów na poprawę kiepskiej sytuacji. Najnowszym
Mercedes CL63 AMG – Produkcja dużych coupe, dołuje. Dlatego też powinniśmy chuchać i dmuchać na Mercedesa CL63 AMG. Jako jeden z nielicznych, daje nam niczym nie skrępowaną radość, prowadzenia sportowego krążownika i pławienia się w luksusie, jednocześnie. Jednak i tu wdarła się ekologia. Wolnossące 6.2 V8 zastąpiono podwójnie turbodoładowanym 5.5 (5461 ccm) V8 o
Ferrari California HELE – Ferrari nie zarzuciło prac nad diabelskimi wynalazkami, oszczędzającymi środowisko naturalne. Po genewskim HY-KERS, nadszedł czas na Californię HELE. Rozszyfrowując dosłownie skrót HELE (Wysokie Emocje Niskie Emisje), mamy do czynienia z układem obniżającym emisję dwutlenku węgla. Ultraszybki system Start/Stop (230 milisekund na ponowne
BMW X3 2011MY – Po siedmiu latach produkcji, BMW X3 przejdzie małą rewolucję. Patrząc na oficjalne zdjęcia, z pewnością nie w wyglądzie lecz w miejscu produkcji. Austriacki Graz zastąpi amerykański Spartanburg. Pojazdy odznaczone symbolem F25 będą wyróżniały się nowym przodem oraz inaczej biegnącym przetłoczeniem drzwi, podkreślonym masywniejszymi nadkolami. Z tyłu
Volvo S, V60 R-Design – Pod nowymi rządami Volvo robi wiele, aby jeszcze mocniej i lepiej wryć się w kliencką świadomość. Gdyby jeszcze pakiet R-Design S i V60 zechciał zamienić się w dawną, prawdziwą „R”.
Audi A1 TFSI – Tego w gamie A1 brakowało. Mocnego „wariata”, zdolnego rzucić rękawicę Mini Cooper S. Bez większego rozgłosu (bo i po co?), debiutuje Audi A1 1.4 TFSI. Delikatnie modyfikacje nadwozia (pakiet S-Line, 17-calowe felgi o klasycznym acz sportowym charakterze), poparto usztywnionym zawieszeniem i ESP z funkcją ograniczania uślizgu tylnych kół. Udoskonalono
Range Rover Evoque – Najmniejszy Range Rover w historii, Evoque stał się synonimem rewolucji w brytyjskim koncernie. Nie dość, że w ciężkim terenie żaden z niego wojak to pod maską mruczy czterocylindrowa, turbodoładowana benzyna. Ale nie o to chodzi. Czy Victoria Beckham wybrałaby się nim na rajd przeprawowy? Ona wolałaby swobodnie przeskakiwać krawężniki na
Hyundai i20 Brabus – Wygląd Hyundaia i20 nie powala na kolana. Ot poprawny miejski samochodzik. Chcąc wzbudzić wokół niego zainteresowanie, Koreańczycy zwrócili się z prośbą do Brabusa. Owocem tego jest i20 Sport Edition. Z zewnątrz, samochód rozpoznamy po czarnym wypełnieniu grilla oraz poszerzonych nadkolach, chroniących 17-calowe felgi Brabus (+ opony Yokohama).
Maserati MC Stradale – Musicie przyznać, że włoskie samochody (nie zapominając o ich wadach) są jednymi z najładniejszych, jakie poruszają się po naszej planecie. Dosztukowując do nich sportowe gadżety, otrzymamy wspaniałe pojazdy, jak choćby 457-konne Maserati GranTurismo MC Stradale.
Exagon Furtive e-GT – W pawilonie trzecim, naprzeciw stanowiska Hondy, swoje zabawki porozstawiał francuski Exagon Engineering, nie wyłączając z tego zbioru, elektrycznego Furtive e-GT. Wraz z pojawieniem się srebrnego bolidu, ujawniono kolejne dane, dotyczące teoretycznego zasięgu. Poruszając się ze stałą prędkością 50 km/h pokonamy 402 km, 90 km/h – 288 km, 110