Porsche Cayenne E-Hybrid 2018 – hybrydowy SUV o łącznej mocy 462 KM i 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Porsche Cayenne Turbo – nowy model luksusowego i sportowego SUVa prezentuje się lepiej od poprzednika. Na rynek trafia trzecia generacja Porsche Cayenne.
Porsche zaprezentowało specjalną wersję modelu Cayenne Platinum Edition.
Porsche zaprezentowało model Cayenne Turbo S o mocy 550 KM na targach motoryzacyjnych w Detroit. Auto napędza 4,8-litrowy silnik biturbo która ma o 50 KM więcej niż Cayenne Turbo. Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy i osiąga aż 282 km/h. Auto zostało wyposażone w system Porsche Dynamic Chassis Control z dwoma aktywnymi […]
Lumma CLR 558 GT – Myśleli, myśleli, i wymyślili, że najnowsze Porsche Cayenne CLR 558 GT nazwą White Pepper. Mowa o rękodzielnikach z Winterlingen. Biały, błyszczący lakier karbonowo-kevlarowej maski, szerokich nadkoli i progów, zderza się z czarnym, agresywnie narysowanym zderzakiem oraz dyfuzorem o trzech zakończeniach układu wydechowego ze stali nierdzewnej.
Lumma CLR 558 GT – Wariacji na temat Porsche Cayenne widzieliśmy już tyle, że jeszcze jedna nie zaszkodzi. Najnowsza, CLR 558 GT przybywa z Niemiec a konkretnie z Winterlingen. Jak to w ekskluzywnym tuningu bywa, większość elementów wykonano z karbonu. Przedni, wielopoziomowy zderzak, dyfuzor oraz spojler dachowy, swój początek czerpią z węgla. Dużo bardziej
Porsche Cayenne Vantage 2 – Na godziny przed zakończeniem roku, TopCar przedstawiło kolejną wizję rozwoju serii Vantage 2, tym razem czarną, poprzecinaną mniejszą ilością wlotów powietrza. Bardziej grzeczna stylizacja nie oznacza, że Cayenne nie zmieniło się wcale. Jest oryginalny zderzak ze spojlerem, maska, progi, poszerzone nadkola, a nawet dyfuzor z ledowym
Porsche Cayenne by Mansory – Nieodłącznym elementem bogatych Moskwiczan jest przepych, balansujący czasem na granicy kiczu. Dlatego też prezentacja Porsche Cayenne od Mansory odbyła się właśnie w stolicy Rosji. Z pierwszych zdjęć wynika, że samochód otrzyma oryginalny body-kit. Nie bez znaczenia jest fakt, iż włókno węglowe dominuje w nadwoziu i wnętrzu Cayenne. To
Gemballa Tornado 2011 – Mimo serii niepowodzeń, Gemballa pod nowym kierownictwem istnieje i ma się całkiem dobrze. Na dowód tego opracowano model Tornado, bazujący na Porsche Cayenne. Motywem przewodnim pojazdu jest włókno węglowe. Właśnie tego, ultralekkiego, matowoczarnego materiału użyto do budowy maski, paneli drzwi oraz klapy bagażnika. Nowe są także zderzaki
Met-R Radical Star – Studio Met-R kojarzyliśmy dotychczas z fikuśnej stylizacji BMW X6. Teraz do oferty dołącza Porsche Cayenne II, zwane Radical Star. Podobnie jak Bawarczyk, także Cayenne szokuje przednią częścią nadwozia. Mamy w niej do czynienia z nowym zderzakiem, przechodzącym w pionowe wloty powietrza i monstrualnie wielkie nadkola, stanowiące o poszerzeniu