Sportec SPR1 FL -Pamiętacie 911 SPR1 od Sportec? Szwajcarzy nie zaniechali tego projektu. Ba, nawet go ulepszyli. Gdy Europa szykowała się do otwarcia bram Palexpo (28 luty), Oni wydali oświadczenie w sprawie SPR1 FL. Z zewnątrz zmieniło się tylko to, co mogło poprawić aerodynamikę i zwiększyć
Porsche Cayenne Titan Evo XL 600 – Układ kolorystyczny Cayenne Titan EVO XL 600 wystawionego na widok publiczny, w niczym nie przypomina tego z połowy lutego. Błyszcząca czerń i matowe wstawki, wyraźnie gryzą się z jasnoniebieskimi zdobieniami.
Mansory Cayenne Turbo – Obok G-Couture zaparkowano najnowszą interpretację Porsche Cayenne Turbo. Jako jedna z niewielu, wizja Mansory jest „szersza niż dłuższa”. Efekt ten osiągnięto dzięki masywnie wystylizowanym nadkolom (60 mm z przodu i 80 mm więcej z tyłu), spod których łypią kute, jednoczęściowe, 22” felgi o wzorze przypominającym łopatki turbiny. Wraz z
RUF RT 12 R – RUF Automobile z niemieckiego Pfaffenhausen jest niedoścignionym mistrzem w budowie pocisków rakietowych na kołach. Najnowszy RT 12 R stanowi kosmiczną wariację na temat 911 Turbo. Podobnie jak w innych projektach, dominującym budulcem karoserii jest włókno karbonizowane, które zaimplementowano m.in. w klapę bagażnika, nadkola, przykrycie silnika oraz,
Gemballa Mirage GT Matt Blue Edition – Zrodzona niedawno, linia Matt Blue Edition jest co najmniej piątą dedykowaną Mirage GT, lecz dopiero pierwszą, opracowaną pod protektoratem nowego kierownictwa. Porsche Carrera GT w wydaniu Matt Blue Edition odznacza się przeprojektowanymi zderzakami oraz masywnymi progami. No i ten unikalny matowoniebieski lakier. Od czasów
SpeedART Titan Evo-XL 600 – W listopadzie ubiegłego roku poznaliśmy Titana Evo od SpeedART. Trzeciego marca w Genewie będziemy mogli obcować z jego bardziej napompowaną odmianą XL 600. Pozostający w zgodzie z elementarnymi zasadami tuningu, Titan EVO-XL 600 odznacza się masywnymi zderzakami, bocznymi progami oraz oryginalnie ukształtowanym spojlerem dachowym. Spod
Porsche Panamera Anderson Germany – Niech nie zmyli was tytuł. Panamera Black Edition nie jest, jeszcze, oficjalną linią Porsche (jak Boxster i 911), a jedynie tuningową nazwą obraną przez Anderson Germany. Tradycyjnie już, zmiany stylistyczne odnoszą się do zderzaków (przedni z przyciemnionymi kloszami reflektorów i diodowych świateł, tylny z żebrowaną częścią oraz
Lumma CLR 558 GT – Wariacji na temat Porsche Cayenne widzieliśmy już tyle, że jeszcze jedna nie zaszkodzi. Najnowsza, CLR 558 GT przybywa z Niemiec a konkretnie z Winterlingen. Jak to w ekskluzywnym tuningu bywa, większość elementów wykonano z karbonu. Przedni, wielopoziomowy zderzak, dyfuzor oraz spojler dachowy, swój początek czerpią z węgla. Dużo bardziej
Porsche Panamera Project Kahn – Kilka godzin przed nastaniem nowego miesiąca, Project Kahn przedstawił pierwsze założenia dotyczące kolejnego przedsięwzięcia: Porsche Panamery. Panamera opracowana przez Brytyjczyków cechuje się nowymi, bocznymi wlotami powietrza, sportowym zawieszeniem i układem wydechowym Kahn oraz firmowymi 22”, srebrnymi obręczami RS-X.
Porsche Panamera GrandGT od TechArt – Dwa dni temu, TechArt ogłosił, że dedykowany Porsche Panamerze pakiet GrandGT, wszedł w oficjalny obieg sprzedażowy.