Polski samochód elektryczny – w lutym 2019 r. ma zostać zaprezentowany funkcjonalny prototyp polskiego auta elektrycznego za którego opracowanie odpowiada Grupa Lotos. Pojazd będzie wyposażony w wymienny akumulator. Polski rząd szuka lokalizacji pod nową fabrykę
Tesla Model S przyspiesza najszybciej na świecie po aktualizacji oprogramowania. Nowy rekord przyspieszenia – zobacz film.
Tesla S P100D Ludicrous Plus – 2,46 sekundy od 0 do 60mph (97 km/h). Zobacz film.
Volkswagen Golf GTE to sportowy hothatch z napędem hybrydowym – silnik z bezpośrednim wtryskiem i doładowaniem (TSI) o mocy 150 KM oraz silnik elektryczny o mocy 102 KM. Do dyspozycji mamy maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm, a napęd przenoszony jest przez 6-biegową skrzynię DSG.
Detroit Electric SP:01 to małe sportowe auto które będzie bazowało na Lotusie Exige. Auto ma zamontowany centralnie silnik elektryczny generujący około 200 KM i 225 Nm. Całość zasilana jest oczywiście lekkimi zestawami baterii. Detroit Electric SP:01 przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,7 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 249 km/h. Napęd przekazywany jest na […]
Policyjne Mini E stanowi element kampanii Tune it! Safe!, która promuje bezpieczny tuning przy użyciu markowych akcesoriów. W ubiegłych latach kampanię Tune it! Safe! promowały Porsche 911, Smart Brabus, Mercedes CLS Brabus, Volkswagen Scirocco oraz BMW 123d AC Schnitzer.
Citroen Survolt na Le Mans – W trakcie odbywającego się w poprzedni weekend wyścigu Le Mans Classic, pośród setek przecudownych wozów, można było dostrzec Citroena Survolt Concept w parze z GTbyCitroen. Pilotowany przez Vaninę Ickx, córkę Jacky’ego, Survolt zasilany jest dwoma elektrycznymi motorami o łącznej mocy 300 KM. Elektryki czerpią energię z zestawu
T3 Motion GT3 – Zajmująca się produkcją elektrycznych wehikułów, kalifornijska firma T3 Motion opublikowała informacje dotyczące najnowszego projektu jakim jest GT3. Mierzący 3,55 m długości, 1,6 m szerokości i 1,14 m wysokości, mieszczący dwie osoby, trójkołowiec oparty jest o kolumny MacPhersona z przodu i niezależny zestaw multi-link na tylnej osi. Źródło
VW Golf blue e-motion – idąc z duchem czasu firma postanowiła, że Golf z napędem elektrycznym wejdzie do produkcji seryjnej w 2013 roku. Pierwsze egzemplarze pojawią się na drogach dużo wcześniej. W przyszłym roku VW zamierza przygotować partię 500 prototypowych Golfów blue e-motion. Auto otrzyma silnik rozwijający 115 KM i 270 Nm. Przyspieszenie do