Nissan GT-R – zdjęcia, filmy, dane i cena w Polsce. Nowy Nissan GT-R ma 24-zaworowy silnik V6 o pojemności 3,8 litra, z podwójnym turbodoładowaniem to 570 KM przy 6800 obrotach na minutę i momencie obrotowym 637 Nm. Oznacza to wzrost mocy o 20 KM i 5 Nm – efekt indywidualnej regulacji
Tuning Infiniti G37 – Japońscy tunerzy znani są ze specyficznych modyfikacji własnych pojazdów. Najnowszym pomysłem Access Evolution jest matowoczarny sedan Infiniti G37, który na tamtejszym rynku występuje jako Nissan Skyline. Samochód, oprócz lakieru, cechuje się karbonowymi dodatkami w postaci spojlera zderzakowego oraz małego „skrzydełka” na klapie bagażnika.
Nissan Skyline GT-R JAPO – Legenda rodziny Skyline GT-R, nie zaginie nigdy. Na potwierdzenie tego, JAPO Motorsport (Essen, Niemcy) przygotowało 523-konną serię R34 (GT-BNR34). W ciągu trzech i pół miesiąca, egzemplarz z 1999 roku, uległ gruntownej, ale nie rewolucyjnej zmianie. Samochód odznacza się srebrnym lakierem „KYO” oraz oryginalnymi dodatkami Nismo Z-Tune
Konwersja Nissana Skyline – Przez dziesięciolecia i setki mutacji samochodowych, przywykliśmy się do różnego rodzaju konwersji. Jednych gorszych, a drugich lepszych. Przedstawiamy kolejną tego typu zabawę: Nissana Skyline GT-R (R34) z przodem modelu GT-R (R35). Czy było warto? Oceńcie sami.
Nissan Hakoste – Członkowie japońskiego studia Roadster Garage, znani byli do tej pory z repliki Toyoty 2000GT. Teraz nadeszła pora na coś równie fantazyjnego. Nissan Stagea z silnikiem legendarnego R34. Nissan Hakoste bo o nim mowa, jest połączeniem nadwozia kombi z przodem Skyline GT-R pierwszej generacji. Z tyłu za to, zwracają uwagę lampy z drugiej […]
Nissan GT-R Ventross – to najnowszy projekt firmy Ventross, która zajmuje się przeróbkami samochodów japońskich, to oddział znanej firmy tuningowej Vorsteiner, która zaś specjalizuje się w tuningu aut produkcji niemieckiej. Tuner wziął się za poprawę wyglądu elementów zewnętrznych, choć na dobrą sprawę czy seryjnemu GT-R coś brakuje? Oczywiście Nissan GT-R Ventross