Subaru Forester tS – Zaledwie kilka dni musieliśmy czekać na pierwszego Forestera, inspirowanego australijskim S-Edition Concept. Podobnie jak on, także tS otrzyma turbodoładowany silnik o mocy 263 KM. Obok dwu i półlitrowego agregatu, trzystu japońskich klientów otrzyma przestrojone
Subaru Legacy GT tS – Nie od dziś wiadomo, że japońskie koncerny na domowe podwórko kierują więcej ciekawych ofert. Właśnie tego rodzaju jest Subaru Legacy 2.5 GT tS. Bazująca na piątej generacji modelu Legacy, wersja tS dostępna jest jako sedan oraz kombi. Z zewnątrz wyróżnia się dodatkowym spojlerem zderzakowym oraz, w zależności od nadwozia, spojlerem […]
Subaru Impreza Cosworth – Prawie trzy miesiące. Tyle musieliśmy czekać na oficjalne zdjęcia oraz potwierdzone informacje, dotyczące limitowanej edycji Imprezy, opracowanej we współpracy z brytyjskim Cosworthem. Lecz nareszcie jest. Panie i Panowie. Oto Subaru Impreza STI CS400 Cosworth. W tłumie pośród innych Imprez WRX STI, serię CS400 Cosworth rozpoznamy po
Subaru Impreza N2010 – Brytyjska firma Prodrive przygotowująca Subaru do sportów motorowych, przedstawiła najnowsze dzieło nazwane po prostu Impreza N2010. Bazująca na Imprezie WRX STI, odmiana N2010 zasilana jest dwulitrową jednostką typu boxer. Dzięki m.in. przeprogramowanemu sterownikowi silnik ECU, powiększonemu ogranicznikowi powietrza i wysokoprzepływowym
Impreza Type S – Wraz z usportowioną Imprezą R205, na japońskim rynku pojawiła się elegancka edycja WRX STI A-Line Type S. Zasilana 2.5 litrową jednostką typu boxer o mocy 300 KM (5-biegowa automatyczna skrzynia), A-Line Type S odznacza się ultralekkimi, ciemnoszarymi felgami. Dodatkowo, obręcze skrywają złote zaciski firmy Brembo. Po zajęciu miejsca w fotelach
Impreza WRX STI R205 – Subaru znane jest z zamiłowania do superszybkich, supermocnych i superlimitowanych edycji swoich pojazdów. Najświeższą z propozycji jest Impreza WRX STI R205. Niestety, dostępna wyłącznie z kierownicą po prawej stronie. R205 kontynuuje tradycję specjalnych Imprez określanych mianem „Road Sport”. Bazująca na Spec C, dwieściepiątka otrzymała
Subaru Legacy B4 GT300 – Subaru na targach Tokio Motor Show 2009 zaprezentował się wyścigowy model Legacy B4 GT300. Model debiutował w 700-kilometrowym wyścigu na torze Suzuka w sierpniu, ale bez sukcesów. Auto miało problemy techniczne i musiało po testach i kwalifikacjach zakończyć wyścig. Ponownie pojawiło się we wrześniu w 300-kilometrowym wyścigu na torze Fuji,
Subaru Impreza WRX STI po tuningu – Firma Ings przygotowała pakiet ospojlerowania o nazwie N-Spec – kształt elementów jest wzorowany na częściach stosowanych w sporcie samochodowym. Efektowne zderzaki oraz dodatkowe spojlery nieźle komponują się z krągłościami Imprezy. Części mogą zostać wykonane z włókna szklanego albo włókna szklanego wzmacnianego uretanem.
Subaru Impreza WRX STI – Subaru Tecnica International odpowiedzialne za przygotowanie rajdowych pojazdów Subaru jak i ich wyczynowych odpowiedników przeznaczonych dla zwykłych zjadaczy chleba obchodzi w tym roku swoje 20 urodziny. Jedynym sposobem, aby to uczcić jest wypuszczenie specjalnej edycji Imprezy WRX STI. Rocznicowy model poza licznymi tabliczkami
Nowa Subaru Impreza, wyposażona jest w sześciostopniową manualną skrzynię biegów. Przy masie własnej 1505 kg, auto przyspiesza do 100 km/h w 5,2 sekundy. Według producenta, spalanie w cyklu miejskim wynosi 13,8 l, w mieszanym 10,3 a w na trasie 8,2 l. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Co ciekawe ma dosyć kontrowersyjny wygląd, […]
- Poprzednia
- 1
- 2