Redaktorzy TopGear opublikowali zestawienie najgorzej tuningowanych pojazdów 2008 roku. Jurorzy stwierdzili, że przed monstrualnymi spojlerami, bezmyślnie wzmocnionymi silnikami oraz fosforyzującymi lakierami nie sposób uciec. Z właściwą sobie ironią podkreślili, że większość tuningowych
Trabant 601 po delikatnym tuningu i piękne polskie dziewczyny – zdjęcia auta pochodzą z imprezy Tuning Show Kraków – 17-18.V.2008 Trabant – samochód produkowany w latach 1957-1991 w fabryce VEB Sachsenring Automobilwerke w Zwickau (założonej w 1902 r. przez Augusta Horcha) w Niemieckiej Republice Demokratycznej. W 1964 roku wyszedł kolejny model Trabanta.
Subaru Impreza WRX STI po tuningu – Firma Ings przygotowała pakiet ospojlerowania o nazwie N-Spec – kształt elementów jest wzorowany na częściach stosowanych w sporcie samochodowym. Efektowne zderzaki oraz dodatkowe spojlery nieźle komponują się z krągłościami Imprezy. Części mogą zostać wykonane z włókna szklanego albo włókna szklanego wzmacnianego uretanem.
Innotech Corvette C6 – profesjonalny tuning czeskiej firmy. Czesi wyposażają Corvette w inne zderzaki, karbonową maskę oraz unoszące się drzwi. W kształtach pakietu stylistycznego, szczególnie przedniego zderzaka, nietrudno doszukać się inspiracji designem Ferrari. Kabina może zostać wykończona skórami najwyższej jakości, zaś seryjne fotele mogą ustąpić miejsca
Opel GT Tuning – Firma Lexmaul zajęła się tuningiem Opla GT. Zastosowany chip pozwala na zwiększenie maksymalnej mocy do 312 koni mechanicznych, a maksymalnego momentu obrotowego do pokaźnych 440 Nm. Dla porównania, wersja podstawowa osiąga „zaledwie” 264 KM i 353 Nm. Lexmaul Opel GT dostępny jest także z pakietem obniżającym zawieszenie, który redukuje jego wysokość
VW Scirocco Studie R – coupe z silnikiem 2.0 TSI/270 K. Co ciekawe Volkswagen Scirocco został wybrany samochodem roku 2008 według „Top Gear”. Na salonie samochodowym we włoskiej Bolonii, VW zaprezentował najnowszą wersję modelu Scirocco pod nazwą Studie R. Inspiracją przy tworzeniu auta była odmiana GT24, która uczestniczyła w 24-godzinnym wyścigu na
Nissan GT-R – zaledwie rok po rynkowym debiucie modelu GT-R na rynku japońskim i 6 miesięcy po premierze amerykańskiej, Nissan zaprezentował pierwsze poważne modyfikacje swojego sportowego pojazdu. Zmiany obejmują zwiększenie mocy, ulepszenie zawieszenia oraz nowe kolory nadwozia. Najbardziej znaczącą poprawką jest tuning ręcznie wytwarzanego silnika V6 twin-turbo o
Alfa Romeo MiTo M430 doczekała się najmocniejszej wersji – wprost od włoskiego tunera Marangoni. Marangoni najwyraźniej inspiracji szukał u Ferrari, szczególnie modelu F430. Tuning jest kompletny i obejmuje zarówno osiągi jak i stylistykę. Pod maską znajduje się 1,4-litrowy silnik doładowany, który dzięki nowej turbosprężarce może pochwalić się mocą 220 koni
HAMANN Volcano Mercedes SLR McLaren – Niemiecki tuner, firma Hamann, ujawnił szczegóły swojego najnowszego dzieła, którym jest podrasowany Mercedes SLR. Przeróbki obejmują zarówno silnik, jak i elementy nadwozia, które sprawiają, że i tak już bardzo drapieżnie wyglądający fabryczny SLR jest przy tym potworze po prostu nijaki. Standardowy 5,4-litrowy silnik V8
Fiat Abarth 500 Assetto Corse – W Paryżu pokazano Abartha 500 Assetto Corse. Ma ona silnik 1,4 turbo, który dzięki sportowej charakterystyce i turbinie o zmiennej geometrii Garrett GT uzyskuje moc 200 KM. Zważywszy na masę 920 kg, można przypuszczać iż będzie to „skorpion” mogący ukąsić wielu konkurentów.
- Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- Następna