kwiecień 26, 2024
Home Posts tagged tuning optyczny (Strona 2)
Amerykańskie Auta Sportowe Chevrolet Filmy Marki Super Samochody Tuning

Chevrolet Camaro HPE550

Chevrolet Camaro HPE550 – nowy projekt tuningowej firmy Hennessey Performance Engineering. Tuner HPE pozostawił seryjny silnika LS3 V8, który montowany jest w Camaro SS. Po zamontowaniu turbosprężarki Magnuson oraz sportowego wydechu Corsa ze stali szlachetnej jego moc wzrosła do 562 KM przy 6 200 obr./min, a moment obrotowy osiąga maksymalną wartość 754 Nm przy
Alfa Romeo Marki Tuning

Alfa Romeo MiTo Novitec

Alfa Romeo MiTo Novitec Rosso – niemiecki tuner specjalizujący się w przerabianiu włoskich pojazdów, zabrał się za najmniejszą Alfę Romeo – MiTo. Specjaliści zmodyfikowali trzy włoskie jednostki napędowe. Z silnika 1.4 turbo, Niemcy wykrzesali dodatkowe 31 KM oraz 30 Nm, dzięki czemu małe auto dysponuje teraz mocą 186 KM oraz momentem obrotowym 260 Nm. Dzięki
Aktualności Audi Filmy Marki Tuning

Audi Q5 Custom Concept

Audi Q5 Custom Concept – w Austrii,  w mieście Wörthersee odbywa się zlot miłośników aut grupy VW. Tradycją jest, że na te spotkania koncern przygotowuje specjalne auta będące ozdobą zlotu. W tym roku, z racji 100-lecia istnienia marki, zaszczyt przygotowania odpowiedniego prototypu przypadł Audi. Co ciekawe pod profesjonalny tuning firmowi specjaliści wybrali SUV-a
Aktualności Auta Sportowe Filmy Marki Porsche Super Samochody Tuning

Porsche 911 GT2 Wimmer RS

Porsche 911 GT2 Wimmer RS – niemiecka firma tuningowa Wimmer Rennsporttechnik Solingen zajmująca się chip tuningiem postanowiła wziąć na swój warsztat najmocniejsze w historii Porsche 911 GT2. Już w seryjne auto imponuje osiągami – silnik o przeciwsobnym układzie cylindrów (bokser) o pojemności 3.6-litra przy wsparciu dwóch turbosprężarek generuje moc 530 KM i
Auta Sportowe Marki Porsche Tuning

Gemballa Tornado 750 GTS

Gemballa Tornado 750 GTS – samochód powstał na bazie Porsche Cayenne. Jednak zostało bardzo gruntownie zmodyfikowane. Nie dość, że pojazd został odchudzony aż o 250 kg, w porównaniu do seryjnego Cayenne Turbo. Zmianom poddano również motor auta. Seryjnie montowany silnik V8 o pojemności 4.8l, został rozwiercony do równych pięciu litrów. Specjaliści dołożyli również