Ferrari F430 „Calavera” by Unique Sportcars & Novitec Rosso – ten bardzo kontrowersyjny projekt Ferrari F430 po tuningu ma być flagowym produktem niemieckiej firmy. Profesjonalne studio projektantów z Bawarii potżebowało aż 11 miesięcy aby stworzyć tak unikatowy egzemplarz
Audi Q5 Custom Concept – w Austrii, w mieście Wörthersee odbywa się zlot miłośników aut grupy VW. Tradycją jest, że na te spotkania koncern przygotowuje specjalne auta będące ozdobą zlotu. W tym roku, z racji 100-lecia istnienia marki, zaszczyt przygotowania odpowiedniego prototypu przypadł Audi. Co ciekawe pod profesjonalny tuning firmowi specjaliści wybrali SUV-a
Corvette Z06 GeigerCars – za tuning amerykańskiego potwora zabrała się firma GeigerCars . Już seryjny model robi wrażenie swoimi osiągami – Corvette Z06 wyposażone jest w 7-litrowy silnik V8 o mocy 513 KM co sprawia, że Corvette rozpędza się do 100 km/h w 4 s, a prędkość maksymalna to dopiero 320 km/h. Jednak dla prawdziwych […]
Porsche 911 GT2 Wimmer RS – niemiecka firma tuningowa Wimmer Rennsporttechnik Solingen zajmująca się chip tuningiem postanowiła wziąć na swój warsztat najmocniejsze w historii Porsche 911 GT2. Już w seryjne auto imponuje osiągami – silnik o przeciwsobnym układzie cylindrów (bokser) o pojemności 3.6-litra przy wsparciu dwóch turbosprężarek generuje moc 530 KM i
VW Scirocco APP – Niemiecka firma APP Europe oferuje specjalny pakiet zmian seryjnego Volkswagena Scirocco dla tych co chcą mieć wyjątkowe auto. Firma APP połączyła w swojej wersji niemieckiego coupe elementy pochodzące z oferty kilku różnych, znanych producentów, jak np. Rieger Tuning, KW Automotive, Wimmer Rennsporttechnik, CFC czy MR Car Design. Bazę projektu
BMW M6 G-Power Hurricane CS – Niemiecki tuner G-Power stworzył najszybsze na świecie BMW Coupe. 750-konna maszyna podobno osiąga prędkość maksymalną 370 km/h. Pod maską maszyny znajdziemy 750-konny silnik V10 z turbodoładowaniem. Silnik był wcześniej montowany przez tunera w zmodyfikowanej wersji sedana M5, który – osiągając prędkość 367,4 km/h – okazał
VW Golf VI GTI Mcchip – seryjny Golf VI GTI napędzany jest czterocylindrowym silnikiem z turbodoładowaniem, który rozwija pokaźną moc 210 koni mechanicznych. Pozwala to na przyspieszenie do „setki” w niecałe 7 sekund i rozwinięcie maksymalnej prędkości 240 km/h. Jeśli dla właściciela to wciąż mało firma tuningowa Mcchip ma w swojej ofercie pakiet zmian poprawiających
Opel Insignia Steinmetz Tuning – model, który zdobył tytuł Samochód Roku 2009 został poddany tuningowi przez niemieckich specjalistów. Steinmetz zaprezentował pakiet zmian stylistycznych dla nowego kombi Opel Insignia Sports Tourer, auto zostało zaprezentowane podczas Tuning World Bodensee 2009. Steinmetz do nowej Insigni oferuje zestaw stylistyczny,
Gemballa Tornado 750 GTS – samochód powstał na bazie Porsche Cayenne. Jednak zostało bardzo gruntownie zmodyfikowane. Nie dość, że pojazd został odchudzony aż o 250 kg, w porównaniu do seryjnego Cayenne Turbo. Zmianom poddano również motor auta. Seryjnie montowany silnik V8 o pojemności 4.8l, został rozwiercony do równych pięciu litrów. Specjaliści dołożyli również
Hamann Porsche 911 Turbo Stallion – obecna wersja Turbo jest jednym z najlepszych sportowych samochodów na świecie, ale jeśli komuś to nie wystarcza to mamy dobrą wiadomość – powstało coś szybszego. Znana niemiecka firma tuningowa Hamann przedstawiła własną wersję sportowego Porsche 911 Turbo. Samochód ze sportowym pakietem otrzymał nazwę Stallion, który od