Abarth 500C Romeo Ferraris – Pięćdziesiątych drugich urodzin Romeo Ferraris nie okrasi supermocne BMW czy Mercedes, lecz maleńki, tyski Abarth 500C. Z zewnątrz, 500C od Romeo Ferraris wyróżnia się srebrno-czerwoną powłoką oraz 17” felgami. Aluminiowe obręcze o specjalnym wzorze, kryją 280
Range Rover Sport Amari Design – Na typowo brytyjską propozycję od Amari Design nie musieliśmy zbyt długo czekać. Kto wie, może już wkrótce Range Rover Sport Windsor Edition stanie się godnym przeciwnikiem dla tworów Project Kahn? Samochód cechuje się oryginalnymi zderzakami i progami, szerokimi nadkolami oraz szeregiem karbonowych akcentów w postaci atrapy
Jaguar XK Hofele Design – Najładniejszy dwudrzwiowy kociak lat dziewięćdziesiątych, Jaguar XK pierwszej serii (X100) otrzymał wsparcie z nieoczekiwanej strony, Hofele Design. Niemiecki zestaw przewiduje oryginalnie uformowane zderzaki, listwę spojlerową na klapie bagażnika oraz cztery, okrągłe lampy LED. Liczba cztery pojawia się również w kontekście końcówek
Novitec Rosso Race 606 – Według jednych, California to nie Ferrari, według innych, to najbardziej użyteczne Cavallino Rampante w historii. Chcąc przekonać niezdecydowanych, Novitec Rosso opracował model Race 606. Biały kabriolet z twardym, elektrycznie sterowanym dachem, otrzymał spojler zderzakowy, dyfuzor oraz kilka innych zdobników, wykonanych z włókna
SpeedART Titan Evo-XL 600 – W listopadzie ubiegłego roku poznaliśmy Titana Evo od SpeedART. Trzeciego marca w Genewie będziemy mogli obcować z jego bardziej napompowaną odmianą XL 600. Pozostający w zgodzie z elementarnymi zasadami tuningu, Titan EVO-XL 600 odznacza się masywnymi zderzakami, bocznymi progami oraz oryginalnie ukształtowanym spojlerem dachowym. Spod
Mercedes SL65 AMG MR Car Design – Zakończenie produkcji samochodu nie skazuje właściciela na korzystanie z usług przysłowiowego „Pana Mietka”. Przynajmniej nie w czasach, w których żyjemy. Dlatego też MR Car Design postanowiło odświeżyć oblicze Mercedesa SL sprzed 2006 roku. Kozacko wystylizowane SL65 AMG korzysta z karbonowej maski Kicherer, którą zaprojektowała
Audi A7 Pogea Racing – Pomysły na Audi A7 Sportback zaczynają spływać z regularnością godną podziwu. Wczoraj, to Pogea Racing z niemieckiego Markdorf przedstawiła propozycję pakietu wzmacniającego. Poza modyfikacjami silnika, o tym za chwilę, Pogea Racing przewiduje instalację zestawu coilover od KW, tarcz i zacisków hamulcowych Brembo oraz czarnych (z chromowanym
Audi A7 ABT – Podcięta przez MTM, lawina modyfikacji Audi A7 spada na nas z wielkim (no, może nie całkiem) hukiem. Kolejnym zakładem, który zabawia się dużym Sportbackiem, jest ABT Sportsline. Subtelnie piękna modyfikacja sprowadza się do nowego spojlera zderzakowego, listwy progowej oraz czterech, prostokątnych końcówek wydechu. Obniżone zawieszenie współgra
Lexus CT200h Five Axis – Lexus CT200h od Five Axis powinien był pojawić się zeszłorocznej SEMIE, a nie straszyć (body-kit, lakier) na targach dla „całej rodziny”. Mimo wyczuwalnego faux pas, samochód zawiera w sobie kilka ziaren doskonałości (zawieszenie firmy Tein oraz układ hamulcowy, przygotowany przez Stoptech).
Lotusy od Tecnocraft – Kalifornijski specjalista z dziedziny włókna węglowego, Tecnocraft szykuje właścicielom Lotusów Elise i Exige niespodziankę. Będą to zestawy firmowych produktów, znacząco obniżających masy małych wyścigówek.