Porsche Cayenne Titan Evo XL 600 – Układ kolorystyczny Cayenne Titan EVO XL 600 wystawionego na widok publiczny, w niczym nie przypomina tego z połowy lutego. Błyszcząca czerń i matowe wstawki, wyraźnie gryzą się z jasnoniebieskimi zdobieniami.
Tuning
BMW 5 M Pack Hamann – Bardziej utytułowany wytwórca (nie twierdzę, że Kelleners nie ma szans, ale istnieją fakty niepodlegające dyskusji), Hamann Motorsport przywiózł własną interpretację BMW 5 F10, zaopatrzonego w opcjonalny Pakiet M.
BMW 5 F10 Kelleners – Kelleners Sport cały czas wałkuje temat BMW Serii 5 F10. Energię włożoną w prace stylistyczne, przerzucono na odcinek robót silnikowych. Efekty nie są może powalające (20%), ale to zawsze coś. I tak na przykład, dwulitrowy, czterocylindrowy dieselek 520d produkuje obecnie 218 KM i 450 Nm, a benzynowy, turbodoładowany sześciocylindrowiec 535i,
Mansory Cayenne Turbo – Obok G-Couture zaparkowano najnowszą interpretację Porsche Cayenne Turbo. Jako jedna z niewielu, wizja Mansory jest „szersza niż dłuższa”. Efekt ten osiągnięto dzięki masywnie wystylizowanym nadkolom (60 mm z przodu i 80 mm więcej z tyłu), spod których łypią kute, jednoczęściowe, 22” felgi o wzorze przypominającym łopatki turbiny. Wraz z
Mansory G-Couture – Mansory dokonało konwersji kolorów Mercedesa G-Couture. Rok temu czarny z białymi felgami, dziś biały z czarnymi obręczami oraz pojedynczymi fotelami tylnego rzędu.
Mansory Siracusa – Włókno węglowe, w dzisiejszych czasach, to podstawowy oręż w walce o cenne kilogramy supersportowców. Mansory zaś to najkomiczniejsze studio z szacownej elity. Bazująca na Ferrari 458 Italia, Siracusa wpisuje się ogólną charakterystykę firmy: ma być niebanalnie. I tak też jest. Nowy narząd oddechowy (wielkie wloty powietrza wtłoczone w przedni
99d i ACS5 od AC Schnitzer – Chcąc porównać (kryterium powłoki lakierniczej, chociażby) 99d do ACS5 by AC Schnitzer, dieslowska Z4 wygląda tak, jakby jej w ogóle nie było. Jest bo jest. Tyle. Za to Sport S Saloon to inna para kaloszy. Nowa, dolna część zderzaka oraz zaakcentowany chromem grill w parze z wlotami powietrza, […]
Carlsson C25 Royale – Rok temu, w genewskim teatrze marzeń pokazano Carlssona C25, piekielnie mocną inkarnację Mercedesa SL65 AMG. Czym więc różni się Royale od samochodu pozbawionego królewskiego dopisku? Przy cenie 429,000€ można by oczekiwać setek nowinek, tylko po co? Specjalne kombinacje kolorystyczne, jeszcze bardziej odchudzone nadwozie (karbon, widzę karbon,
Novitec Rosso 458 Italia – Czarne, błyszczące posadzki mają to do siebie, że doskonale odwzorowują wygląd tego, co akurat na nich postawimy. Dlatego wybór odpowiedniego tła dla białego Ferrari 458 Italia od Novitec Rosso, był prosty. 4.5-litrowa, widlasta jednostka z przesuniętym progiem obrotów maksymalnych (9100 zamiast 9000 obr./min), ryczy głosem 609 koni oraz
RUF RT 12 R – RUF Automobile z niemieckiego Pfaffenhausen jest niedoścignionym mistrzem w budowie pocisków rakietowych na kołach. Najnowszy RT 12 R stanowi kosmiczną wariację na temat 911 Turbo. Podobnie jak w innych projektach, dominującym budulcem karoserii jest włókno karbonizowane, które zaimplementowano m.in. w klapę bagażnika, nadkola, przykrycie silnika oraz,