Audi A7 Pogea Racing – Pomysły na Audi A7 Sportback zaczynają spływać z regularnością godną podziwu. Wczoraj, to Pogea Racing z niemieckiego Markdorf przedstawiła propozycję pakietu wzmacniającego. Poza modyfikacjami silnika, o tym za chwilę, Pogea Racing przewiduje instalację zestawu
Tuning
Audi A7 ABT – Podcięta przez MTM, lawina modyfikacji Audi A7 spada na nas z wielkim (no, może nie całkiem) hukiem. Kolejnym zakładem, który zabawia się dużym Sportbackiem, jest ABT Sportsline. Subtelnie piękna modyfikacja sprowadza się do nowego spojlera zderzakowego, listwy progowej oraz czterech, prostokątnych końcówek wydechu. Obniżone zawieszenie współgra
Lexus CT200h Five Axis – Lexus CT200h od Five Axis powinien był pojawić się zeszłorocznej SEMIE, a nie straszyć (body-kit, lakier) na targach dla „całej rodziny”. Mimo wyczuwalnego faux pas, samochód zawiera w sobie kilka ziaren doskonałości (zawieszenie firmy Tein oraz układ hamulcowy, przygotowany przez Stoptech).
Lotusy od Tecnocraft – Kalifornijski specjalista z dziedziny włókna węglowego, Tecnocraft szykuje właścicielom Lotusów Elise i Exige niespodziankę. Będą to zestawy firmowych produktów, znacząco obniżających masy małych wyścigówek.
Lumma CLR X 650 – Wczorajszego dnia Lumma Design nie zakończyła jedną propozycją. Okazało się, że w genewskiej hali Palexpo, obok Porsche Cayenne stanie BMW X6, tradycyjnie zwane CLR X 650. Bojowo wyglądające X6, będzie odznaczało się przekonstruowanym przednim zderzakiem z oryginalnym ospojlerowaniem, garbatą maską, progami oraz dolną częścią tylnych drzwi z
BMW 5 M Package Hamann – Do prezentacji najnowszego BMW M5 pozostały dwa miesiące. Dlatego też Hamann Motorsport zajął się „zwyczajną” Piątką F10, zaopatrzoną w pakiet M. Dzięki agresywnie wystylizowanym zderzakom, progom oraz zawieszeniu obniżonemu o 35 mm, elegancka limuzyna przeistoczyła się w czarnego pogromcę autostrad. Za dodatkową opłatą możemy otrzymać dwa
Porsche Panamera Anderson Germany – Niech nie zmyli was tytuł. Panamera Black Edition nie jest, jeszcze, oficjalną linią Porsche (jak Boxster i 911), a jedynie tuningową nazwą obraną przez Anderson Germany. Tradycyjnie już, zmiany stylistyczne odnoszą się do zderzaków (przedni z przyciemnionymi kloszami reflektorów i diodowych świateł, tylny z żebrowaną częścią oraz
Lumma CLR 558 GT – Wariacji na temat Porsche Cayenne widzieliśmy już tyle, że jeszcze jedna nie zaszkodzi. Najnowsza, CLR 558 GT przybywa z Niemiec a konkretnie z Winterlingen. Jak to w ekskluzywnym tuningu bywa, większość elementów wykonano z karbonu. Przedni, wielopoziomowy zderzak, dyfuzor oraz spojler dachowy, swój początek czerpią z węgla. Dużo bardziej
Audi A7 MTM – Poza seryjnym pakietem S-Line, najnowsze Audi A7 nie otarło się o żadną kurację modyfikacyjną. Za sprawą MTM ma się to zmienić. Nowości w wyglądzie nie ma zbyt wielu, to fakt. Dziewięcioramienne obręcze Bimoto na 20 lub 30 mm śrubach dystansowych, moduł obniżający zawieszenie oraz dyfuzor podtrzymujący cztery końcówki układu wydechowego i… […]
Arden AR7 Highlander – Prawie rok temu poznaliśmy AR5, czyli Range Rovera Sport od Arden. Teraz nadszedł czas na AR7 Highlander, konstrukcyjne opartego o Range Rovera. Duży Range otrzymał przeprojektowane zderzaki, nadkola, progi, a nawet ręcznie „dzierganą”, stalową osłonę chłodnicy. Bieluteńką karoserię osadzono na 22” felgach Arden Dakar II. Dodatkowo,