Mercedes C Coupe – Miało być pięknie, a wyszło nieciekawie. Wszystkiemu winien trzeci słupek i „rybie” okno Mercedesa C Coupe. Z mojego punktu widzenia, Audi A5 i BMW E92 nie mają się kogo obawiać, a jak będzie naprawdę? Zobaczymy.
Lamborghini Aventador – Każdy, kto choć trochę interesuje się motoryzacją, doskonale wie, co niesie ze sobą początek marca. Osiemdziesiąte pierwsze targi genewskie startują właśnie dzisiaj. A jaki samochód wzbudza największe zainteresowanie? Lamborghini Aventador LP700-4. Niezależnie od wybranego lakieru (w sektorze Lamborghini pręży się pomarańczowy Arancio Argos,
Lamborghini Aventador – Lamborghini LP700-4 Aventador jest tuż. Świadczą o tym kolejne wycieki zdjęć, tym razem poprzez facebookową stronę Jalopnik.com i członków AutoGespot.com. Dziękujemy.
De Tomaso SLS Crossover – Wydaje się, że oddźwięk publiki na oficjalne zdjęcia SLS Crossovera, nie poprawi humorów zarządu De Tomaso. Stylistyka samochodu jest wyjątkowa. De Tomaso SLS Crossover (chcąc uniknąć konfliktu z Mercedesem, produkcyjny model będzie nazywał się inaczej. Jak? Tego dowiemy się za siedemdziesiąt dwie godziny) odznacza się pięciodrzwiową
Mercedes GLK Pikes Peak – Florydzki RennTech przyzwyczaił do raczej ekstremalnych przeróbek Mercedesów. Chcąc podkreślić swą amerykańskość, odgrzebali z czeluści garażu GLK Pikes Peak Rally Racer i odpowiednio go ulepszyli. Jak każdy pojazd startujący w tej morderczej imprezie, także GLK otrzymało szeroko wykrojone zderzaki, potężne kanały powietrzne wentylujące
MTM R8 V10 BiTurbo – Do otwarcia bram kompleksu Palexpo w Genewie pozostały trzy dni, a więc siedemdziesiąt dwie godziny. W milionach głów i serc wzbiera ta przyjemna fala, która towarzyszy człowiekowi, podczas rozpakowywania prezentów wszelakich. Motoren Technik Mayer przyprowadzi m.in. upakowane (mocą, dodatkami stylistycznymi) R8 V10 BiTurbo. Gdy w pełnym słońcu
Mini Rocketman – Pod przewodnictwem BMW, Mini tworzy kolejne modele, jednak prawdziwego Mini jak dotąd nie ujrzeliśmy. Przymiotnik prawdziwy odnoszę do maleńkiego samochodu dla „ludu pracującego miast i wsi”. Koncepcja Rocketmana ma właśnie na tym polegać. Przy długości samochodu segmentu A (3,41 metra), mały Miniak rozgramia konkurentów szerokością (1,9 metra).
Ferrari 458 Italia Novitec Rosso – Aerodynamiczna baza Novitec Rosso Race 606 Californii, przeznaczona jest również do „prawdziwego” Wierzgającego Konia, 458 Italia. Opracowany w tunelu aerodynamicznym stuttgarckiego Uniwersytetu, oryginalny body-kit obejmuje karbonowy spojler zderzakowy, listewki przednich wlotów powietrza, progi, panele dachu, tylny spojler,
Marian Bublewicz – Od lat nie ma z nami Mariana Bublewicza. Feralne drzewo, wokół którego owinął się Ford Sierra RS Cosworth 4×4 oraz nagromadzenie nieszczęśliwych wydarzeń sprawiło, że odszedł od nas nie tylko Wicemistrz Europy, siedmiokrotny Mistrz Polski, ale idol, bohater wielu entuzjastów rajdów, przełomu lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych.
Dziewczyny Chicago Auto Show – Tytuł może i jest przesadzony (wśród hostess nie ma pewnie ani jednej Polki), ale to nie zmienia faktu, że naturalne piękno a nie sterydy po raz kolejny zatryumfowało.