Mercedes C63 AMG Performance Plus MEC – Mercedes C63 AMG z opcjonalnym pakietem Performance Plus nie jest słabeuszem (487 KM i 600 Nm). Jednakże liczby: 600 KM i 700 Nm, także są pociągające. Właśnie w takiej proporcji wzrosła moc i moment obrotowy, po zastosowaniu kuracji MEC Design.
Mercedes C63 AMG Dunlop Performance – W modyfikacyjnym światku, Grand Prix Tunerów na torze Hockenheimring, uznawane jest za rzeczywistą próbę sił. Wywalczone drugie miejsce, Wimmer RS (Rennsporttechnik Solingen) postanowiło zaakcentować specjalnym wydaniem Mercedesa C63 AMG Dunlop Performance. Samochód cechuje się odelżoną karoserią, osadzoną na zestawie coilover
Tuning Mercedesa CL65 AMG – Anderson Germany przypuszcza szturm na serca (i portfele), coraz to nowych rzesz klientów. Po Hummerach i Porsche wszelkiej maści, nastał czas Mercedesa CL65 AMG. Chcąc dogodzić każdemu bogaczowi (szczególnie Rosjaninowi), CL65 AMG zostało polakierowane matowoczarnym, satynowym odcieniem, a tu i ówdzie odnajdziemy elementy z włókna
Mercedes SLS AMG Brabus – Tuning proponowany przez Brabusa, od zawsze charakteryzował się dobrym smakiem oraz umiarem. Nie inaczej jest z SLS AMG. Niektórzy, chcieliby zapewne stworzyć statek kosmiczny, pełen spojlerów, dyfuzorów i innych świecidełek. Oni jednak, (na szczęście) nie. Oczywiście, nie obyło się bez maleńkich spojlerów tu i ówdzie. Nowy jest także
Mercedes SL65 AMG MKB – Kolejny Mercedes, kolejny tuner, kolejna moc powyżej 1000 KM. Tak w skrócie można by określić pracę niemieckiego MKB, które z SL65 AMG Black Series stworzyło drogowego potwora. Zostawiając w kasie MKB 116,800€, po trzymiesięcznej rozłące, nasz Mesio otrzyma m.in. nowe wloty powietrza, większe turbosprężarki oraz przeprogramowany sterownik
Mercedes C250 CGI Vath – Hasło przewodnie Vath, „Give Your Car Wings” odnosi się do każdego Mercedesa, także do małej, benzynowej edycji C250 CGI. Klasa C od Vath wyróżnia się karbonową maską, spojlerem zderzakowym i bagażnikowym oraz trójżebrowym dyfuzorem. Pod nadkola wpasowano 19-calowe obręcze z oponami 235/35 i 265/30. Obok nowych kół i obniżonego zawieszenia,
Tuning Mercedesa SL63 AMG – Niemcy z Inden Design nie przywykli do budowy byle jakich programów stylistyczno-wzmacniających. Toteż, za najnowszy projekt Mercedesa SL63 AMG, trzeba zapłacić 57,020€. Zostawiając w kasie takie pieniądze, mamy prawo oczekiwać czegoś niezwykłego. I tak w rzeczywistości jest. Szeroki body-kit (wielki spojler zderzakowy, potężne nadkola i
Tuning Mercedesa CL65 AMG – Zajmujące się wyłącznie Mercedesami, belgijskie studio Expression Motorsport przygotowało szeroki body-kit, dedykowany modelowi CL65 AMG sprzed liftingu. Opuszczając zakłady w Werbomont, pojazd będzie odznaczał się nowym zderzakiem (+ LED i halogenowe światła przeciwmgielne) z agresywnie wystylizowanym spojlerem. Spod poszerzonych nadkoli
Tuning Mercedesa SLS AMG – Hamann Motorsport nie próżnuje. Jeszcze nie opatrzyła się nam Seria 5 F10, a na horyzoncie majaczy już Mercedes SLS AMG. Jak to zwykle w tuningowym światku bywa, pierwszy zestaw modyfikacyjny nie jest rewolucyjny. Ot, obniżone zawieszenie (-30 mm) i cztery 90 milimetrowe końcówki układu wydechowego. Nie mogło zabraknąć również 21-calowych
Mercedes W221 Wald International – Mimo, że rozpoznawalność Klasy S nie jest już taka jak kiedyś, nie oznacza to, że W221 nie może wyglądać jak wóz pancerny. Tym, którzy uważają, że stylistyka obecnej S-ki jest za grzeczna, Wald International proponuje pakiet aerodynamiczny. Dzięki nowym, masywniejszym zderzakom, wydatnym wlotom powietrza, oryginalnym progom bocznym