Rolls-Royce Bespoke Program – Targi paryskie z założenia nie są tak ekskluzywne jak choćby Concours d’Elegance w Pebble Beach. Jednakże i te doskonale nadają się do pokazu programu indywidualizacji Rolls-Royce’a. Już od drugiego października w kompleksie Paris Expo (pawilon 1,
Volkswagen Multivan Edition 25 – Na rozpoczynających się w dniu dzisiejszym targach samochodów użytkowych w Hanowerze, Volkswagen przedstawił limitowaną edycję Multivana, Edition 25. Skonstruowany w oparciu o wersję Comfortline, Edition 25 posiada dodatkowo czarne, 18-calowe, ultralekkie felgi, matowoczarny dach oraz przyciemnione klosze lamp i reflektorów.
Peugeot EX1 – Dwusetna rocznica urodzin to nie lada gratka, a obchodzona na macierzystym gruncie, to już w ogóle. Właśnie dlatego na targach w Paryżu, Peugeot przedstawi koncepcyjny, futurystyczny model EX1. Pozostający w zgodzie z obowiązującymi trendami, EX1 zasilany jest dwoma, elektrycznymi motorami (jeden przy każdej z osi – napęd na cztery koła) o łącznej […]
Volvo S60 R-Design – Z chwilą prezentacji nowego Volvo S60, można było się spodziewać, że „za rogiem” czai się już pseudo sportowy pakiet R-Design, występujący ze wszystkimi jednostkami napędowymi. Gdy jesienią tego roku, mignie nam przed oczami przemodelowany zderzak z odmienną atrapą chłodnicy, 18-calowe obręcze o unikalnym wzorze i dyfuzor zintegrowany z tylnym
Porsche 911 Speedster – Gama Porsche 911 (997) wydawała się być kompletna: Coupe, Cabriolet oraz dziesiątki wariantów mocy. Jednakże, patrząc z historycznej perspektywy, czegoś brakowało. Tym czymś jest Speedster. Opracowany z okazji dwudziestych piątych urodzin Porsche Exclusive, Speedster odznacza się dwoma fotelami, sąsiadującymi z bańkowatą pokrywą miękkiego,
Citroen Lacoste Concept – Citroen jest zwierzęciem targowym. Co pół roku pokazuje model, o którym mówi się przez kolejne miesiące i tak do następnej premiery. Od drugiego października obowiązującym tematem będzie Lacoste Concept. Zbliżony wymiarami do C1 (3,45m, 1,80m, 1,52m), Lacoste powstał we współpracy z francuską firmą odzieżową. Dlatego też felgi mają kształt
Lotus Elite – Z każdym dniem zbliżającym nas do salonu w Paryżu, rozwiązują się zagadki enigmatycznych działań europejskich producentów. Jedną z nich jest lipcowy przedsmak nowego Lotusa Esprit. Niestety, nadzieje mogą okazać się płonne, gdyż cały szum medialny odnosi się najprawdopodobniej do modelu Elite (na targach powinniśmy zobaczyć cztery inne pojazdy).
Maserati GranTurismo MC Stradale – Samochody Maserati od lat kojarzone są jako idealny środek lokomocji w niedzielne, słoneczne popołudnia. Jednak co jeśli właściciel trójzębnego bolidu chciałby rzeczonej niedzieli wyjechać przed południem na tor? Wtedy musi uzbroić się w GranTurismo MC Stradale. Określany przymiotnikami najszybszy i najlżejszy, MC Stradale czerpie
Citroen DS4 – Tradycyjnie dla francuskich marek, Paris Motor Show oznacza wytężoną pracę, nie tylko w pokazywaniu samochodów po faceliftingu, ale i całkiem nowych konstrukcji. Citroen DS4, bo o nim będzie teraz mowa, jest pięciodrzwiowym crossoverem, bazującym na odświeżonej C-Czwórce (wymiary: 4,27 długości, 1,81 szerokości, 1,53 wysokości). Zadanie postawione przed
Mazda Shinari – Przejście Laurensa van den Ackera do Renault oznacza śmierć szkoły Nagare. Na jej miejsce, Ikuo Maeda powołał do życia nową, określaną jako Kodo („Dusza ruchu”). Pierwszym, namacalnym efektem jej obecności jest koncepcyjny model Shinari, który będzie można podziwiać na targach w Paryżu. Mówi się, że niektóre rozwiązania stylistyczne tego